Venkite cukraus svorio. 20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų


Cukrus: kodėl vertėtų pašalinti jį iš mitybos 17 LRT.

Cukrus: ar būtina jį pašalinti iš savo mitybos?

Neseniai paskelbti mokslinio tyrimo rezultatai parodė, kad asmenys, gėrę daugiau cukrumi saldintų gėrimų — gaiviųjų gėrimų, vaisvandenių, sirupų, sulčių, saldintų karštų gėrimų, pieniškų cukrumi saldintų gėrimų, sportinių ar energinių gėrimų, dažniau sirgo vėžiu. Rūta Everatt. Į Prancūzijoje atliktą tyrimą buvo įtraukta daugiau kaip šioje šalyje gyvenančių suaugusių žmonių.

Buvo atlikta išsami apklausa apie jų mitybą, tyrimo dalyvių sveikata stebėta 9 metus, rašoma Nacionalinio vėžio instituto pranešime žiniasklaidai. Pasak tyrimo autorių, saldintų gėrimų neigiamą įtaką sveikatai daugiausia lėmė juose esantis cukrus.

Nuorodos kopijavimas

Daug cukraus maiste ar gėrimuose didina viršsvorį ir nutukimą, o per didelis venkite cukraus svorio yra įvairių tipų vėžio rizikos veiksnys burnos, ryklės, gerklų, tam tikrų tipų stemplės ir skrandžio, kasos, tulžies pūslės, kepenų, storosios žarnos, krūties po menopauzėskiaušidžių, gimdos kūno, inkstų ir išplitusio prostatos vėžio.

Vėžio atsiradimo tikimybę galėjo padidinti ir kiti veiksniai, tokie kaip didelis glikeminis indeksas, saldžiuosiuose gėrimuose esantys priedai pvz. Cukrus yra dažnai vartojamas angliavandenis, kuris maistui suteikia saldų skonį.

viršutinis panaikinimas svorio

Yra įvairios cukraus rūšys — gliukozė, fruktozė, laktozė, maltozė ir sacharozė stalo cukrus. Kai kurie cukrūs gliukozė, fruktozė, laktozė natūraliai susidaro vaisiuose, daržovėse ir kitame maiste.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Tačiau daug vartojamų maisto produktų savyje turi pridėtinio cukraus — t. Pagrindiniai pridėtinio cukraus šaltiniai yra gaivieji gėrimai, pyragai, šokoladas, vaisių gėrimai ir desertai. Pavyzdžiui, vienoje kokakolos skardinėje gali būti iki 7 arbatinių šaukštelių cukraus, o vidutinio dydžio šokolado plytelėje — iki 6 arbatinių šaukštelių cukraus.

didžiausias svorio netekęs maitintojas

Lietuvoje 60 proc. Siekiant didesnės naudos sveikatai, rekomenduojama pridėtinio cukraus kiekį maiste dar labiau sumažinti — jeigu įmanoma, iki 5 proc. PSO rekomendacijose nėra kalbama apie cukrų, esantį šviežiuose vaisiuose ir daržovėse, ar cukrų, esantį piene, kadangi nėra įrodymų, kad šis cukrus turėtų neigiamą poveikį.

Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką. Vis dėlto KMI metodas nėra tikslus, nes net jei žmogus atrodo lieknas, tačiau ant pilvo turi sukaupęs riebalų, jam vis vien gresia didesnė ligų rizika. Pilvo riebalai tirpsta sunkiausiai, tačiau yra keli dalykai, kurie padeda sumažinti riebalų kiekį šioje srityje.

Viena iš rekomendacijų — sveikai maitintis, t. Lietuvos sveikatos mokslų universiteto mokslininkų m.

numesti svorio nerafinuoto cukraus

Kai kurios šalys tam, kad sumažintų cukraus vartojimą, įvedė mokesčius sultims ir saldiesiems gėrimams su pridėtiniu cukrumi, kadangi šie gėrimai didina vaikų nutukimą ir diabeto paplitimą tarp suaugusiųjų.

Pasak dr. Everatt, dauguma saldžiųjų gėrimų neturi maistinės vertės ir juose yra itin daug kalorijų. Nevartokite jokių tabako gaminių.

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų

Pasiekite, kad jūsų namuose nebūtų rūkoma. Palaikykite nuostatą nerūkyti jūsų darbo vietoje.

Geriame saldžius gėrimus, valgome duoną, patiekalus paskaniname padažais, dažnai pietaujame ne namie, bet kavinėse, skanaujame saldumynų, todėl per dieną į mūsų skrandį įkrinta nežinia koks kiekis pridėtinio cukraus. Kad cukraus kiekis kraujyje būtų pastovus, svarbiausia kuo sveikiau maitintis, judėti ir palaikyti normalų kūno svorį. Taip pat reikėtų profilaktiškai kas metus pasitikrinti cukraus kiekį kraujyje, net jei jis iki tol nebuvo padidėjęs.

Siekite, kad jūsų kūno svoris būtų normalus — palankus sveikatai. Būkite fiziškai aktyvūs kiekvieną dieną.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Ribokite laiką, kurį praleidžiate sėdėdami. Maitinkitės sveikai: valgykite daug viso grūdo produktų, ankštinių ir kitokių daržovių bei vaisių, ribokite kaloringo maisto turinčio daug cukraus ir riebalų vartojimą, venkite saldžių gėrimų, venkite apdorotos mėsos rūkytų mėsos produktų, konservų ir pan. Ribokite bet kokios rūšies alkoholio vartojimą.

  • Ar svorio metimas gali jus pastebėti
  • Svorio metimo inercija
  • Cukrus: ar būtina jį pašalinti iš savo mitybos? | ekolje.lt
  • Stylecraze svorio metimo patarimai
  • Cukrus: kodėl vertėtų pašalinti jį iš mitybos - LRT

Siekiant išvengti vėžio geriausia jo nevartoti visai. Venkite per ilgai būti saulėje, ypač nuo to saugokite vaikus. Naudokitės apsaugos nuo saulės priemonėmis.

ar svorio metimas padeda hirsutizmui

Nesinaudokite soliariumais. Saugokitės vėžį sukeliančių medžiagų poveikio savo darbo vietoje vadovaudamiesi saugaus darbo instrukcijomis 9. Išsiaiškinkite, ar nesate veikiami natūraliai jūsų namuose susidarančios pernelyg didelės koncentracijosradono spinduliuotės.

Imkitės priemonių jai sumažinti.

nuotaika iki riebalų degintojas

Kūdikio žindymas mažina motinos riziką susirgti vėžiu, ypač krūties. Jei tik galite, žindykite savo kūdikį.

Spausdinti Rūta Everatt Organizatorių nuotr. Neseniai paskelbti mokslinio tyrimo rezultatai parodė, kad asmenys, gėrę daugiau cukrumi saldintų gėrimų — gaiviųjų gėrimų, vaisvandenių, sirupų, sulčių, saldintų karštų gėrimų, pieniškų cukrumi saldintų gėrimų, sportinių ar energinių gėrimų, dažniau sirgo vėžiu.

Pakaitinė hormonoterapija PHT didina tam tikrų formų vėžio riziką. Ribokite PHT vartojimą. Suteikite galimybę savo vaikams dalyvauti skiepų programose: hepatito B naujagimiamsžmogaus papilomos viruso ŽPV mergaitėms Dalyvaukite atrankinės patikros programose dėl vėžio: gimdos lieknėjantis oficialus dėvėjimas vėžio moteryskrūties vėžio moterysstorosios venkite cukraus svorio vėžio vyrai ir moterys.