Priežastis, kodėl jūs negalite numesti svorio,


Pateikiame visas priežastis, dėl kurių atsikratyti papildomų kilgogramų gali būti sunku.

Miego trūkumas Miegas žmogui yra be galo svarbus, nes tik tada, kada esate pailsėjęs, jūsų kūnas gali atgauti jėgas. Būtent šiuo metu jūsų raumenys auga ir atsinaujina — tai be galo svarbu siekiantiems pakeisti savo sudėjimą.

Negana to, mažiau miegoję visuomet jausdavosi alkanesni.

priežastis, kodėl jūs negalite numesti svorio

Miego trūkumas taip pat dažnai provokuoja ir įvairių saldėsių norą. Pernelyg daug streso Streso sukeliami hormonai verčia žmones saldėsiams atsispirti kur kas sunkiau.

Verta paskaityti

Pasirodo, kad žmonės, kurie jaučia stresą, yra pavargę ar pernelyg persidirbę beveik negali ignoruoti noro save apdovanoti — o ypatingai netinkamu maistu. Būtent todėl, jei jaučiate stresą, turėtumėte stengtis kuo įmanoma labiau išvengti situacijų, dėl kurių išgyvenate — taip išvengsite ir noro imti valgyti kažką nesveiko.

priežastis, kodėl jūs negalite numesti svorio

Nesugebėjimas skaičiuoti kalorijų Kalbant apie kalorijas, negali būti jokių atmestinų įvertinimų, kiek kodėl jūs negalite numesti svorio produktas kalorijų galėtų turėti, mat jei tai darote — jūs tik spėjate, ir galite lengvai atsigauti. Dėl šios priežasties siūloma remtis ne spėjimais, o tikrais faktais — pavyzdžiui, galima atsiųsti specialias programėles, priežastis padės įvertinti, kiek kalorijų turi vienas ar kitas produktas.

priežastis, kodėl jūs negalite numesti svorio

Bėdos su hormonais Hormonai padeda mūsų kūnams veikti nepriekaištingai, todėl kartais esant problemoms su jais, nepadės nei puiki dieta, nei geras sporto režimas. Tiesa, dažniausiai šios bėdos liečia būtent moteris, todėl jei jūsų mėnesinių ciklas nėra reguliatus, o gyvendamos sveiką gyvenimą vis tiek priaugate svorio, jums reikėtų susirūpinti savo hormonais.

7 netikėtos priežastys, kodėl negalite numesti svorio

Reguliarumas Nors rutina kartais gali pasirodyti nuobodi, būtent reguliarumas padės sulaukti norimų rezultatų. Neužtenka valgyti sveikai tik vieną dieną, o likusiomis mėgautis maistu iš greito maisto užkandinių — lygiai tas pats taikoma ir sportui.

Skaičiuoti ir rašyti kalorijas kaip įmanoma tiksliau. Maistą gamintis ilgesniam laikui - savaitei. Turėti savo meniu receptus 4.

Imkite galvoti apie save kaip apie žmogų, kuriam patinka sportuoti 4 kartus per savaitę ir valgyti sveikai kiekvieną dieną. Visa tai padarykite įpročiu, o ne prievarta.

Pranešti klaidą

Taip — būtent šios malonumų dienos verčia bus stengtis, tačiau kartu jos skatina mūsų gyvenimą tapti ir vienu dideliu užburtu ratu.

Neigiama mąstysena Jei nustotume apie maistą galvoti kaip apie uždraustą vaisių, tikėtina, kad natūraliai savo kūną norėtume daugiau pakrauti tik geresniais produktais.

Tačiau jūsų svoris vis tiek nekrenta? Pateikiame 10 patarimų, ką daryti, kad jūsų kūnas puikiai atrodytų su bikiniu.

Tačiau būtent iš netinkamo ryšio su maistu ir kyla dauguma žmonių problemų. Nuolatos skubate Nuo sporto priklausomi žmonės tikina — kad pajustumėte pokyčius, jums prireiks 2 mėnesių. Kad juos pamatytumėte — teks laukti net pusę metų.

priežastis, kodėl jūs negalite numesti svorio

Todėl jei kažkas jums žada, kad pasinaudoję tam tikrais patarimais, sporto grafiku ar papildu jūs pokyčius imsite matyti jau po dienos, supraskite, kad tai — tik melas. Rimti pokyčiai reikalauja rimto darbo.