Kiek laiko riebalai sudegs


Tirštas, klampus, plaktos grietinėlės ir plombyro skonio sutirštinto jogurto desertas, pagardintas vanile ir braškėmis — ar ne tokį skanėstą kartais įsivaizduojame, Jie kvepia karamele, skonis primena spurgas, o viduje dėl tam tikro tešlos ruošimo būdo - palaipsninio miltų plikymo karštame svieste ir piene - gruzdinant susisluoksniuoja.

Kas yra svorio netekimas visų pirma?

Traškūs iš išorės, minkšti, sluoksniuoti ir trapūs viduje, o svarbiausia - labai lengvai paruošiami iš įprastų kasdieninių ingredientų. Sausainiai yra vegetariniai, nes kepami be kiaušinių. Ruošimo eiga Įkaitinkite keptuvę storu dugnu, supilkite lydytą sviestą, pieną ir suberkite cukrų. Maišykite, kol cukrus ištirps.

Keturi būdai, kaip lengvai atsikratyti riebalų nuo pilvo

Kai turinys užvirs, išjunkite ugnį. Supilkite pieną į minkymui skirtą dubenį.

lieknėti

Kai masė šiek tiek praauš, pasūdykite. Į karštą pieną po šaukštą berkite miltus ir plakite rankiniu plaktuvu.

Praleidžiant efektyvumą

Nesuberkite visų miltų iš karto. Po truputį plakant berkite vis daugiau ir daugiau miltų, kol pajusite, kad rankiniu plaktuvu yra sunku maišyti.

Tuomet jį atidėkite ir trečią savaitę prarasti svorio minkyti rankomis toliau po truputį berdami miltus. Miltų naudokite tiek, kad tešla atliptų nuo rankų ir dubens, tačiau liktų pakankamai minkšta ir tąsi.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Tešlą užvožkite kitu mažesniu dubeniu ir atidėkite valandai. Į puodą ar gilią nedidelę keptuvę supilkite gruzdinimui skirtus riebalus ir įkaitinkite ant vidutinės ugnies.

Daugybė viena kitai prieštaraujančių dietų ir mitybos rekomendacijų tiesiog glumina mus. Mes nebežinome, kaip turime elgtis, norėdami išsaugoti dailią figūrą. Vis dėlto mokslininkai jau daug ką išsiaiškino riebalų ir cukraus atžvilgiu ir žino, kokį poveikį organizmui gali padaryti jų ribojimas. Kokie riebalai yra sveiki? Kūnui reikia riebalų.

Neperkaitinkite riebalų - jie neturi garuoti. Jei riebalai bus per karšti, sausainiai sudegs iš išorės, tačiau liks neiškepę viduje. Perminkykite tešlą. Atgnybkite trečdalį tešlos ir iškočiokite 0,75 cm storio tešlos lakštu.

Receptų filtras

Jei tešla limpa prie stalviršio ar kočėlo, nebarstykite miltais, o ištepkite juos tirpintu lydytu sviestu, kadangi skrudinant sausainius miltai, nubyrėję į riebalus, greitai sudega ir riebalai tampa nebetinkami naudojimui. Dantytu sūrio ar specialiu banguotu sausainiams skirtu pjaustyti ratuku supjaustykite lakštą mažučiais rombais ar kvadratėliais.

vaikas riebalų degintojas

Dėkite į įkaitusius riebalus po kelis ar daugiau sausainius, kad šie laisvai plaukiotų. Iš pradžių sausainiai nugrimzta į dugną, vėliau kepdami iškyla.

Sulėtėjęs metabolizmas – prie to prisidedame ir patys

Gruzdinkite sausainius iš abiejų pusių, kol šie gardžiai apskrus ir įgaus karamelės spalvą. Išgriebkite kiaurasamčiu ant grotelių ar popierinio rankšluosčio, kad susigertų riebalų perteklius.

trynių riebalų nuostoliai

Neperkepkite - iš riebalų išgriebti sausainiai dėl likutinio karščio dar kiek laiko kepa patys, dėl to per ilgai gruzdinti sausainiai gali sudegti net ir išgriebti. Iškepkite tokiu pačiu būdu sausainius ir iš likusios tešlos.

Susiję straipsniai

Patiekite visiškai kiek laiko riebalai sudegs. Galite pabarstyti cukraus pudra.

  1. Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė?
  2. Glamlifeguru svorio netekimas
  3. Sulėtėjęs metabolizmas – prie to prisidedame ir patys | Riešutai

Laikykite kambario temperatūroje sandariai uždarytus. Skanūs išlieka 2 dienas. Išeiga: apie 50 0,8 kg sausainių.