Kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai


Šią asaną galima atlikti ir sėdint ant kulnų. Atliekant sėdimą variantą svarbu neišlenkti juosmens srities ir atpalaiduoti pilvo raumenis. Atlikdami erelio asaną stovint nenuleiskite menčių žemyn, nes tuomet bus sunku išlaikyti stuburą tiesų. Iškvepiant turi atsirasti ištempimo nuo centro pojūtis, tuomet pilvas įsitraukia, o stuburas išsitiesia.

Kvėpuokite ramiai, be sulaikymo. Asmenims, turintiems kelio sąnarių problemų, šią asaną reikėtų atlikti labai atsargiai. Bendrasis poveikis Stiprina ir ištempia kojų ir sėdmenų raumenis.

Šalina kojų, pėdų bei blauzdų deformacijas. Ištempia viršutinės nugaros dalies raumenis. Vysto dėmesingumą, pusiausvyrą ir koordinaciją. Terapinis poveikis Gerina ir normalizuoja kepenų, inkstų ir kasos veiklą, virškinimą. Naudinga esant pečių nejudrumui, pasislinkus slankstelių diskams. Rekomenduojama esant kuprotumui, plokščiapėdiškumui ir kojų deformacijoms. Padeda sergant gastritu, esant skrandžio opai bei žarnyno diskinezei.

Leda svorio metimas asana Matsyasana Ši asana gerai praplečia krūtinės lastą.

  • Kaip atsikratyti nuo sėdimo darbo atsiradusių riebalų?
  • Riebalų naikinimas šalčiu - Figūra Plius
  • Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu.
  • Yra saugu vartoti riebalus deginančias medžiagas
  • 3 geriausius būdus prarasti riebalų - Pratybų Ir Svorio Metimui -

Kvėpuokite ramiai, nelabai giliai. Kojas laikykite kartu ir neatitraukite nuo grindų. Atpalaiduokite kaklą.

  • 20 kovos prieš pilvo riebalus būdų - DELFI Gyvenimas
  • Rūpesčiai dėl pagurklio: kaip jo atsikratyti? | Žmonėekolje.lt
  • Procentinė riebalinio audinio dalis po dietos visuomet didesnė nei prieš.
  • Geriausias svorio metimas virš 60s
  • Sveikos gyvensenos propagavimas

Galvos per daug neatloškite ir į grindis nesiremkite pernelyg stipriai. Sėdmenis suspauskite - taip apsaugosite juosmens dalį. Išėjimas iš asanos atliekamas pradžioje pakeliant galvą.

Riebalų apykaita

Bendrasis poveikis Ištempia nugaros ir kaklo raumenis; Stiprina krūtinę, atveria ir ištempia raumenis šioje srityje; Aktyvizuoja kraujotaką nugaros ir galvos srityje. Terapinis poveikis Padeda esant osteochondrozei, skoliozei, pasislinkus stuburo slanksteliams. Naudinga nusileidus gimdai, sergant venų, hemorojaus ligomis. Koreguoja išsiderinusį menstruacinį ciklą.

Sveikos gyvensenos propagavimas

Padeda esant pradinei skrandžio auglio stadijai. Palankiai veikia skydliaukę, hipofizį bei kankorėžinę liauką. Lanko asana Danurasana Ši vidutinio sudėtingumo asana stiprina saulės rezginio centrą Hara, kuriame yra kaupiama asmeninė energija.

kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai

Norint ją atlikti reikia kiek pasitreniruoti, ir tuomet krūtinė bei keliai maksimaliai aukštai pakeliami nuo grindų. Ši asana nerekomenduojama asmenims, kurie turi skydliaukės hiperfunkciją arba kuriems padidėjusios kurios nors endokrininės sistemos liaukos. Atliekant šią pozą kvėpuojama krūtine ir sulig kiekvienu įkvėpimu pilvo sritis prispaudžiama prie grindų. Kadangi pilvo raumenys yra ganėtinai ištempti, lieknėjimo efektas bus šiek tiek dažnesnis.

Jeigu šioje asanoje yra sunku pasiekti čiurnas rankomis, pasinaudokite diržu, kojos gali būti praskėstos plačiau. Šios pozos ypatumas — balansavimas ant pilvo. Bendrasis poveikis Šalina susikūprinimą, vysto stuburo lankstumą. Gerina pilvo srities organų veiklą, didina pečių juostos judrumą.

kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai

Subalansuoja medžiagų apykaitą, stiprina rankų bei kojų raumenis. Tinka pasislinkus tarpslanksteliniams diskams. Terapinis poveikis Aktyvizuoja skydliaukės bei lytinių laukų darbą. Stimuliuoja kepenų, inkstų, kasos funkcijas.

Penki geriausi pratimai norinčioms sumažinti pilvuką

Naudinga esant osteochondrozei, bronchinei astmai, skoliozei, apatinės stuburo dalies bei pečių sąnarių artritui; sergant nevaisingumu, prostatitu bei impotencija. Miegančiojo didvyrio asana Supta Virasana Ši gulima vidutinio sudėtingumo asana skirta dubens srities tempimui ir atpalaidavimui.

kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai

Atliekant ją reikėtų kuo daugiau atsipalaiduoti ir pasitikėti gravitacijos poveikiu. Norint maksimaliai atverti dubens sritį, nebūtina visiškai atsigulti ant grindų. Galimos įvairios rankų padėtys: atrama ant alkūnių, dilbių; ištiesus rankas į šalis ar už galvos.

kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai

Apatinį pilvo presą reikėtų įtempti, kad būtų apsaugota juosmeninė nugaros dalis. Akcentuojant krūtininį kvėpavimą aktyvinama viršutinė stuburo dalis ir pečių juosta. Atsargiai atlikite asaną, jei turite problemų dėl kelių sąnarių. Jeigu sunku atsigulti ant grindų, pasidėkite po nugara 10 — 12 cm aukščio pagalvę. Bendrasis poveikis Gerai ištempia pilvo, nugaros bei juosmens sritį. Stimuliuoja kraujotaką.

Terapinis poveikis Gerina virškinimą, naudinga esant skrandžio opai, rūgštingumo sutrikimams, reumatizmui, skausmams nugaros bei pilvo srityje, kiaušidžių disfunkcijai.

kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai

Labai tinka esant juosmens ar sėdimojo raumens skausmams. Medžio asana Šioje pozoje kūnas išsitempia į viršų lyg augantis medis. Tai vidutinio sunkumo asimetrinė poza, skirta pusiausvyrai lavinti. Kuo stipresnės ir lankstesnės bus jūsų pėdos ir blauzdos, tuo stabilesnė asana.

Rūpesčiai dėl pagurklio: kaip jo atsikratyti?

Ramiai kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai. Fokusuokite žvilgsnį prieš save — tai padės išlaikyti pusiausvyrą. Atpalaiduokite pilvo kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai.

kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai

Jei bijote prarasti pusiausvyrą arba sergate Menjero liga, jei svaigsta galvą, asaną atlikite prie sienos. Bendrasis poveikis Stimuliuoja vestibuliarinį aparatą ir judesių koordinaciją; Stiprina kojų ir blauzdos raumenis, šalina pėdų deformaciją; Padeda koncentruoti dėmesį; Atveria krūtinės ląstą bei gerina laikyseną.

Terapinis poveikis Gerina ir normalizuoja kepenų, kasos ir inkstų veiklą; Padeda esant nevaisingumui, nusileidus gimdai; Gerina reproduktyvinių organų veiklą; Naudinga esant žarnyno diskinezijai, gastritui bei skrandžio opaligei.

3 geriausius būdus prarasti riebalų - Pratybų Ir Svorio Metimui - 2020

Drugelio asana Badha konasana Drugelio asana Badha konasana buvo žinoma Indijoje dar prieš m. Ji dar vadinama sosto poza. Ši asana labai svarbi ir reikia išmokti joje būti kuo ilgiau. Turintiems antsvorio žmonėms patartina po sėdmenimis pasitiesti susuktą apklotą, kad nugara išsitiestų be pernelyg didelių pastangų.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | ekolje.lt

Nespauskite su jėga kelių, o tieskite nugarą spausdami sėdmenis prie grindų. Sujunkite mentes. Bendrasis poveikis Ištempia vidinės kelio srities sausgysles, apatinę nugaros dalį bei dubens sąnarius.