Atakos fazės svorio metimas. Dukano dieta – pagrindai


Skiriami keturi dietos etapai: puolimas, pakaitos, konsolidacija, stabilizavimasis.

kaip numesti svorio darant svorius

Mes apsvarstysime pirmąjį, įspūdingiausią pagal rezultatų etapą, kuriame dėl greito kūno riebalų pertekliaus greitai ištirpsta motyvacija numesti svorio.

Ducano dietos priepuolis ar priepuolis, valgiaraštis pagal dieną, tam tikro laikotarpio maistinės savybės yra mūsų atidus dėmesys. Puolimo fazės ypatybės ir efektyvus panaudojimas Pirmojo etapo trukmė yra nuo 2 iki 10 dienų ir kiekvienu atveju apskaičiuojama pagal lentelę.

27 kg svorio metimas

Tikslinės mitybos sukelta ataka atitenka kūno riebalams. Fazės metu organizme suaktyvėja medžiagų apykaitos procesai, kuriais siekiama atsikratyti visko, kas nereikalinga.

Dukano dieta – pagrindai

Ducan dieta, jos pirmojo etapo priepuolis yra tik baltymų mityba. Baltymai, kurie yra raumenų audinio statybinė medžiaga, suteikia impulsą kūnui, jei nėra angliavandenių ir riebalų.

Tokio maisto virškinimui organizmas praleidžia padidintą energijos kiekį ir laiką. Norėdami padidinti technikos efektyvumą, dietos kūrėja rekomenduoja padidinti motorinį režimą, kasdien atlikti dvidešimties minučių gimnastiką, rytinę mankštą.

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Bus naudingi pasivaikščiojimai, aktyvūs lauko žaidimai, vaikščiojimas, šokiai. Mes neturėtume pamiršti apie geriamojo režimo laikymąsi, nes būtent su vandeniu iš organizmo pasišalina susikaupę toksinai ir toksiški junginiai. Dukano dieta, puolimas: leidžiami produktai Būtina atsisakyti maisto, kuriame yra riebalų, krakmolo, angliavandenių.

Nuoroda nukopijuota aA Nusprendžiau, kad atėjo metas rimtiems pokyčiams. Užsibrėžiau per dvi savaites atsikratyti net 5 kilogramų. Į pagalbą metant svorį pasikviečiau vieną dietą ir tris sporto klases.

Visų pirma, mes kalbame apie visus miltų produktus, bulves, bananus, grūdus, cukrų. Daktaras nerekomenduoja išgerti alkoholio išpuolio metu, nes jie yra tuščių kalorijų šaltinis, be to, mažina motyvaciją ir norą sulaukti pasisekimo.

Apie šio 28 dienų mitybos plano naudą byloja rezultatai

Kiekvienai užpuolimo fazės dienai leidžiama naudoti 72 produktus, įskaitant: liesą mėsą, subproduktus, paukštieną su neprivaloma odenažuvį, jūros gėrybes išskyrus jūros dumbliusgrybus, pieno produktus, kuriuose yra mažiausiai riebalų, sojos produktus, kiaušinius. Privalomas visų Ducan dietos etapų komponentas yra avižų sėlenos - baltymų ir maistinių skaidulų šaltinis, suaktyvinantis žarnyno judrumą ir atitinkamai valantis metabolitų bei toksinų organizmą.

Kad mėsa ir žuvis neatrodytų švieži, virimo metu nedideliais kiekiais leidžiama pridėti sojos padažo, citrinų sulčių, vyno, obuolių ir stalo acto, garstyčių, prieskonių, česnako, svogūnų ir marinatų. Toks gausus sąrašas leidžia mesti svorį komfortiškai ir be alkio priepuolių laikantis Ducane dietos.

Puolimo fazės meniu gali būti įvairus, įvairių kulinarinių triukų dėka. Parodę vaizduotę ir išradingumą, galite valgyti ne tik skaniai, bet ir nenuobodžiai. Kiekvienos atakos fazės dienos meniu pavyzdys Mesti svorį atakos fazės svorio metimas tikras gurmanas, turėdamas skonį ir malonumą iš valgomų patiekalų, leidžia laikytis Ducan dietos.

Sudarykite kiekvienos išpuolio fazės dienos meniu su grožine literatūra.

Dukano dieta – viskas, ką turi žinoti

Leidžiamus patiekalus galima paruošti verdant, kepant kepant ant grotelių keptuvėjekepant. Sveikas ir skanus garintas maistas.

  1. Maistas, kurį galite įtraukti į savo mitybą kaitaliojimo fazės metu: pomidorai, agurkai, ridikėliai, špinatai, šparagai, porai, žaliosios pupelės, kopūstai, grybai, salieras, pankoliai, baklažanai, cukinijos, paprikos.
  2. Svorio netekimas Johor Bahru
  3. Massachusetts svorio metimo stovykla
  4. Fazės trukmė priklausys tik nuo jūsų — vidutiniškai kas 3 dienas numetama apie pusę kilogramo.
  5. Marina sousa svorio netekimas
  6. Asmeninis eksperimentas: kas labiausiai padeda padailinti kūno linijas? - DELFI FIT

Įrašę įvairių prieskonių, žolelių, padažų derinių, galite paįvairinti skonį, sukurti kulinarinius šedevrus ir padaryti maistą kuo patogesnį. Ducan dietos receptai Pusryčiams bus naudingas garų omletas, pagamintas iš dviejų kiaušinių ir lieso pieno arba minkštai virtų kiaušinių. Namų šeimininkai dažnai mėgaujasi krabų lazdelių salotomis su marinuotais agurkais, svogūnais ir kiaušiniais, pagardintais natūraliu jogurtu.

svorio netekimas galite pamatyti

Pietums paruoškite maistinę grybų sriubos tyrę, kotleto ir grybų sriubą, marinuotos vištienos gabaliukus. Antrame - valgykite liesos mėsos iešmelius, marinuotus mažai riebalų kefyre ir sojos padaže su maža svogūno galvute, arba triušį, keptą su česnaku ir žolelėmis. Vakare galite pasilepinti ant keptos kalakutienos vištienos krūtinėlės, virtos veršienos ar žuvies troškinio su citrinų sultimis. Virti žuvies pyragaičiai atakos fazės svorio metimas sumaišytos faršo balta žuvies filė ir rūkyta skumbrė su kiaušiniais, smulkiai supjaustyti lapiniai žalumynai ir prieskoniai yra labai skanūs.

Dukan dieta: meniu kiekvienos dienos fazės priepuoliui

Jie taip pat įdaryti varškės-česnako mase su prieskoninėmis žolelėmis, ikrais, sūdyta raudona žuvimi. Tarp pagrindinių valgymų reikia gaminti užkandžius iš jogurto ir avižų sėlenų dienos norma užpuolimo fazėje yra 1,5 šaukšto.

Vietoj cukraus į arbatą ir kavą dedamas pakaitalas. Maisto sistemoje, pasak Ducano, yra vietos net desertams. Arba pagaminkite skanų pieno želė iš želatinos, grietinės, kefyro, cinamono, vanilės ir cukraus pakaitalo.

Asmeninis eksperimentas: kas labiausiai padeda padailinti kūno linijas?

Veiksminga prancūzų terapeuto Pierre'o Ducanto dieta veikia nepriklausomai nuo amžiaus, lyties ar pradinio svorio. Kai priepuolio fazėje pasiekiamas norimas rezultatas, pereinama prie kito etapo ir žymiai plečiama dieta. Lieknumas jums ir lengvumas bet kuriame amžiuje! Įvertinkite šį straipsnį:.