Yra Zumba riebalų deginimas, Zumbos karštis užburia ilgam


Indrė Vindašiuvienė © Asmeninio albumo nuotr. Atvirai sakant, iki to sportas man buvo kančia — nemėgau, buvo sunku, neįdomu, lyg bausmė.

geriausi riebalų deginimo svoriai

Tačiau šios treniruotės buvo netikėtas atradimas, kuris kardinaliai pakeitė mano nuomonę apie sportą. Pradėjusi nebesustojau, jaučiausi vis geriau, kūnas stiprėjo, o nuotaika gerėjo.

Tik kažkuriuo metu pradėjo atrodyti, kad tų poros treniruočių per savaitę maža, kažko trūksta.

emom už riebalų nuostolius

Tuomet mano treneris pastūmėjo mane pačią tapti instruktore. Taip įsitraukiau į šią veiklą ir dabar vedu treniruotes. Susiję straipsniai Kaip numesti svorio be sporto klubo: liekninančios pramogos   4 — Kas per sportas yra Zumba?

Treniruotė namuose su Rūta - Treniruotė kojom, sėdmenim ir pilvo presui #S02E05 - 4K UHD

Ir nors iš tokio apibūdinimo yra Zumba riebalų deginimas būtų pamanyti, jog tai — šokių pamoka, taip tikrai nėra! Pagal savo pobūdį tai — gana aukšto intensyvumo kardio treniruotė.

Jos metu į grojaraštį intervaliniu principu įtraukiamos greito ir lėtesnio tempo dainos, derinami aukšto ir žemo intensyvumo judesiai.

Riebalu Deginimas | Medžiagos

Tokiu būdu treniruojami raumenys, širdies ir kraujagyslių sistema, koordinacija, lankstumas, ištvermė bei deginami riebalai. Ir kas yra geriausia — dėl smagios, ritmingos Lotynų Amerikos muzikos žmonės jaučiasi lyg vakarėlyje, o ne sporto klube.

Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti 4. Todėl mityba prieš treniruotę yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių Jūsų rezultatus sporto salėje. Atsiminkite, kad maistas, kurį mes suvalgome, duoda daugiau, nei sotumo jausmą. Taigi, ką reikia ir galima valgyti prieš treniruotę, ko reikėtų atsisakyti vardan puikių rezultatų?

Kai negalvoji, kad sportuoji, norisi dar ir dar, muzika įtraukia, motyvuoja judėti ir nesustoti; aplinkinių šypsenos pakelia nuotaiką, suteikia energijos. Po treniruotės žmonės išeina pamiršę dienos rūpesčius, pasikrovę teigiamos energijos ir nejučia pasportavę.

Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti

Iš tiesų Zumba programa yra žavi tuo, kad kiekvienas joje gali atrasti kažką sau — kas pasportuoti, kas atsikratyti įtampos ir nuovargio, kas tiesiog gerai praleisti laiką ir prisirinkti teigiamų emocijų.

O labiausiai — apie žingsnelius! Sudeginsime vienodą kalorijų skaičių tiek žengdami dešine, tiek kaire koja, svarbiausia — kad tai darytume užtikrintai ir su gera nuotaika! Dar ir dabar žmonės ne visada žino, kas tai, nors pavadinimas jau daugeliui girdėtas.

Tinkama mityba prieš treniruotę

Dažniausiai manoma, kad tai tiesiog šokiai. Tačiau vis daugiau ir daugiau žmonių ateina išbandyti, užsikrečia gera nuotaika ir energija, pamato, kaip tvirtėja kūnas bei gerėja nuotaika ir pamėgę šias treniruotes pasilieka ilgam. Tai tampa ne tik sportu, bet ir gyvenimo būdu.

Jau darosi populiaru dalyvauti Zumba maratonuose, stovyklose.

ar kontraceptikai padeda numesti svorio

Turbūt lengviau būtų atsakyti, kas jas sieja, nei kuo jos skiriasi, nes sieja jas vienintelis dalykas — kūrėjai. Iš tiesų tai yra aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės angl.

Manote, kad tradicinė mankšta ir griežta dieta — ne jums? Malonus ir veiksmingas būdas atsikratyti kelių papildomų kilogramų — šokiai. Šokiai daugelį žavi labiau nei sportas, nes šokis — tai ne tik fizinė veikla, bet ir istorijų pasakojimas, emocijų išraiška, ir pan.

High-intensity interval training HIITnaudojant tik savo kūno svorį, kurių metu treniruojama jėga ir atliekami visi HIIT treniruotėms būdingi pratimai — pritūpimai, įtupstai, šuoliukai, atsispaudimai, atsilenkimai ir pan.

Pagrindinis treniruočių išskirtinumas slypi muzikoje.

Veiksmas kūnui

Kuriant šias treniruotes ne judesiai pritaikomi prie muzikos, o muzika sukuriama žiūrint į profesionalių sportininkų paruoštą pratimų seką, pridedama specialiųjų efektų, kurie sinchronizuojami su judesiais. Tokia muzika motyvuoja pratimus atlikti tiksliau ir stipriau, praplėsti savo įsivaizduojamų galimybių ribas, nebereikia skaičiuoti pakartojimų, o pakanka tiesiog klausytis muzikos, ritmo yra Zumba riebalų deginimas sinchronizuoti judesius. Jei Zumbatreniruotėse muzika mus priverčia šypsotis ir mėgautis sportuojant, STRONG by Zumbatreniruotėse ji verčia spausti save dirbti dar stipriau, peržengti ribas ir pasiekti aukštesnį intensyvumo lygį.

Ši programa dar pakankamai nauja, sukurta prieš 2 metus, tačiau labai greitai išpopuliarėjo visame pasaulyje ir įtraukia vis daugiau ir daugiau žmonių, FITUS sporto klube jau prasidėjo šių treniruočių pirmasis sezonas.

  1. Padėti beviltiškai mesti svorį
  2. Naujos rūšies Zumba – jau Lietuvoje: prilygsta rimtoms jėgos treniruotėms - DELFI Gyvenimas
  3. Ką valgyti prieš ir po treniruotės - People Fitness Vilnius
  4. 10 šokių rūšių, kurios padės numesti svorio | ekolje.lt
  5. zumba, judėjimas, šokis, aerobika, pilvo presas - ekolje.lt
  6. Geriausi lieknėjimo būdai

Nereikia nei mokėti šokti, nei būti puikios fizinės formos. Reikia tiesiog ateiti, mėgautis muzika ir sekti instruktoriaus rodomus judesius. Beje, kuo ši treniruotė puiki — kiekvienas gali daryti judesius pagal savo norą, nuotaiką ar savijautą, t.

numesti svorio vati

Kiekvienas judesys gali būti atliekamas lengvai, paprastai, lyg šokant, arba — intensyviai, didesne amplitude, įdedant daugiau energijos. Todėl Zumba tinka visiems — tiek paaugliams, tiek senjorams, tiek atletiškiems, tiek apkūnesniems žmonėms.

Esu treniruotėse mačiusi žmonių net su ramentais ar neįgaliųjų vežimėliuose!

Sveikiname visus, kurie padaryti laiko dažnai eikite gauti savo prakaitą nuo, purtyti savo grobio, galima viskas eiti, išvyksta gėda prie durų, prisijungti prie šalis ir kas geriau jūsų Bendras sveikatos! Zumba yra toks maloniau, net jei aš būčiau ne deginti kalorijas aš dar ir dabar eiti į klasę riebalu deginimas.

STRONG by Zumba treniruotėse taip pat yra laukiami bet kokio fizinio pasirengimo žmonės, nes yra trys judesių modifikacijos: pamatinė, žemesnė ir aukštesnė. Treneriui parodžius, žmogus gali pasirinkti, kurį variantą atlikti. Be abejo, klientai visuomet yra prižiūrimi instruktoriaus, stebimi visos treniruotės metu ir atkreipiamas dėmesys į taisyklingą techniką.