Užuojautos svorio metimas


Nebetelpu į drabužius. Paleidau vadeles. Procesas, kai kūnas pasunkėja ar prasiplečia gali būti apibūdinimas įvairiai. Taip atsitinka. Tai įvyksta kartais dažniau nei dažnai, o būna ir taip, kai tiesiog retkarčiais.

Bet įvyksta. Ne pasaulio pabaiga. Keista girdėt tokius sakinius, tiesa? Juk tokiu atveju pagrindinė apkalbama, aprašoma ir apdainuojama užduotis — kaip iškart atsikratyti priaugto svorio. Priaugau svorio. Ar tai normalu? Žingsniuojant gyvenimu žmogaus svoris gali kisti nuo kelių iki keliasdešimt kartų.

Tokios aplinkybės kaip pavyzdžiui nėštumas, mylimo žmogaus netektis, stresas darbe arba užuojautos svorio metimas, ligos, brendimas arba organizmo senėjimas ir dar šimtai kitų gali įtakoti svorio kūno svorio pokyčius. Jeigu yra normalu, kad dienos eigoje žmogaus svoris kinta bent kartus.

Tai juk nevertėtų tikėtis nugyventi visą gyvenimą visiškai nepakitusiam. Na, nebent esate robotas skaitytojas ir jums šis sakinys negalioja.

Mokslo nustatyta, kad kiekvienas žmogus turi savo svorio ribas. Ir jas pražengus po kažkiek laiko kūnas vėl sugrįžta į tą amplitudę. Žinoma, yra daug detalių šioje teorijoje, kaip pavyzdžiui, sumažėjus svoriui, jam daug lengviau grįžti į tą amplitudę negu, kai jis pražengia į didesnę pusę.

Ar aš prarasiu svorį bėgiojimu

Taip pat tas ribas organizmui daug lengviau sekasi didinti negu sumažinti. Daugiau apie šią teoriją rasite čia ir čia. Esant greitam kūno svorio pokyčiui, kai patys nežinote, kodėl tai įvyko, labai rekomenduoju konsultuotis su gydytoju priežastims išsiaiškinti ir kaip jas gydyti arba šalinti. Svorio pokyčio priežastysjeigu nepakito mitybos ir judėjimo rutina. Visų užuojautos svorio metimas niekada nepamirškite, kad nei priaugus nei numetus svorio jūsų kūnas netampa nauju.

svorio jaunimas

Tai tas pačias funkcijas atliekantis jūsų kūnas, tik šiek tiek pasikeitęs. Kaip išlikti pozityviam ir toliau gyventi pilnavertį gyvenimą, kuomet vidinis balsas pastoviai graužia, kad kiekvienas valgis yra didžiausia problema,  o svorio prieaugis — tiesiog moraliai nepriimtinas.

ppi svorio metimas

Netapkite savo pačių baudėjais Griežčiausias kritikas sau esu aš pats. Niekas Čado svorio metimas stipriai mūsų neužgaulioja kaip mes patys.

Suga svorio metimo bt

Juk priaugus svorio didžiausia baimė net ne sveikata, o tai, kaip kiti neigiamai mus vertins ir apkalbės. Žinoma, didesnis svorio prieaugis gali būti aplinkai pastebimas, tačiau dažniau būna taip, kad niekas į užuojautos svorio metimas net neatkreipia dėmesio, kol mes patys apie tai nepradedame kalbėti.

O tai lengva pradėti daryti, nes mūsų išleidžiami žodžiai yra minčių atspindys. Mokslas teigia, kad neigiamos mintys apie save turi didesnį poveikį depresijai ir emocinei maitinimuisi išsivystyti. Pradėkite valdyti žodžius. Sąmoningai stabdykite save, kai norite pradėti pokalbį apie svorio prieaugį.

geriausios svorio metimo franšizės

Pastovios kalbos ir siekis tai patvirtinti tik dar labiau darys jus nelaimingu ir nusivylusiu. Iš kitos pusės, ar tikrai norite tapti tuo, kuris bus prisimenamas, kaip vargšelis, kuris niekaip nesugeba numesti priaugto svorio.

Svertis – tik kartą per savaitę

Jūs esat kur kas daugiau nei esami, priaugti ar numesti kilogramai. Stenkitės tai sau priminti garsiai ir tyliai kaskart, kai aplanko neigiamos mintys pakitusio svorio tema. Kalbėkite tai sau net, jei pradžioje tokiais žodžiais pats nelabai tikite.

svorio praradimo mūšio upelis

Šis sprendimas suteikė daug laisvės mintims ir judesiams. Atsisakykite svarstyklių, jeigu atsistojus ant jų pradedate blogai apie save galvoti, jaučiatės menkavertiškai arba iškart puolate prie ekstremalių gyvenimo pokyčių. Puikus straipsnis kaip teisingai naudotis svarstyklėmiskada verta jų atsisakyti, o kada nebloga mintis pasilikti.

svorio netekimas niekada

Išvalykite drabužinę nuo per mažų drabužių Dažnai tai įvardijama, kaip motyvacija sugrįžti prie prieš tai buvusių apimčių. Dar dažniau išaugtų dydžių sandėliavimas spintoje tampa tik savęs menkinimo ir gniuždymo vizualiu įrankiu. Taip pat nešiojant per mažus drabužius, kiekvienam žingsnyje jaučiame savo spaudžiamą, maudžiantį kūną. Tai automatiškai transformuojasi, kad aš pats esu netinkamas ar per didelis šitam pasauliui. Jūs nusipelnėte būti ir jaustis gerai ne tik kūne, bet ir drabužiuose.

Dėvėkite juos tinkamo dydžio, net jei jis kelis kartus bus didesnis.

Svorio tema konsultacijose

Tai tik skaičiai. Keletas patarimųką daryti su drabužiais, kuomet keičiasi apimtys. Mažinkite žvilgsnių kiekį riebalų deginimo būdai per 2 savaites veidrodį Visiškai veidrodžių atsisakyti nesiūlo ir psichologai. Lieknėjimo paketėliai sakant, daug yra teorijų, kas geriau pasitikėjimui savimi ugdyti: ilgas žiūrėjimas į veidrodį ar jų ribojimas.

Tačiau, jeigu matote, kad apsilankius veidrodžių karalystėje jaučiatės neigiamai, sąmoningai stabdykite nuo jų paieškos. Šią užduotį gavau lankydama valgymo sutrikimo centrą. Pradžioje ji atrodė neįmanoma. Kitas patarimas: užplūdus neigiamos mintims apie kūną tik pažiūrėjus į veidrodį, pakeiskite jas 3 dalykais, patinkančiais jumyse.

Tai nebūtinai užuojautos svorio metimas būti kūno detalės, galbūt jūs dievinat savo juoką, o gal kaip judinat rankas. Aš savo stiprybes buvau iš anksto apgalvojusi ir užėjus neigiamoms mintims jas sustabdydavau ir pakeisdavau į turimas teigiamas. Tuo pačiu metu žvilgsnį nukreipdamą į tą kūno vietą, kuri man patinka labiausiai.

Jei tokios neturit, tuomet žvelkit  sau į akis. Apsivalykite socialinius tinklus Paprastai kalbant, iš socialinių tinklų trinkite lauk visus keliančius jums norą lygintis su jais.

Logiškai mąstant, kiek daug yra tarp sekamų influencerių ir net draugų, kurie fotografuoja ir kelia nuotraukas su blogiausiais savo vaizdais? Tikrai nedaug. Plius, ką mes žinome, kas vyksta tų žmonių gyvenimuose išjungus visus ekranus ir nutildžius fotoblykstes.

Akupunktūra svorio mažinimui – po procedūros minus 10 kg.

Svarbu prisiminti, kad nei teoriškai nei praktiškai neįmanoma atrodyti lygiai taip pat kaip kitas žmogus. Geriau sekite mokinančius ir stiprinančius idėjomis ir darbais. Mane įkvepiančios Instagram paskyros:.