Tvirtas svorio metimas. Trijų banginių taisyklės


Ko gero kiekvienas bandęs rimtai mesti svorį, žino kiek tai reikalauja pastangų ir kantrybės. Ypač jei yra kalbama apie sveikatai nežalingą svorio metimą. Tačiau stebuklų nebūna. Galbūt ir egzistuoja stebuklingos tabletės, kurias vartojant svoris krenta nekeičiant gyvenimo būdo, tačiau net neabejokite, kad tai turi labai stiprius pašalinius poveikius jūsų sveikatai.

Svorio metimas tradiciniu būdu, kai yra išlaikomas balansas tarp jo ir sveikatos yra ilgas ir daug darbo bei pastangų reikalaujantis procesas.

Pirma klaida: badavimas

Toli gražu nevisi turi tiek valios ir kantrybės. Taigi, kaip rasti viduriuką? Kaip numesti svorį sveikai ir be didelių pastangų? Laimei egzistuoja keletas paprastų ir motyvuojančių tvirtas svorio metimas, kaip viso to siekti. Būkite realistas. Tikrai negeriausia išeitis vaikytis kitų žmonių grožio standartų.

Kiekvienas organizmas yra unikalus ir tai ko pasiekia vienas, nebūtinai pasieks ir kitas, nors ir darys lygiai tą patį. Apie maisto produktus ir konkrečius fizinius pratimus dabar neišsiplėsime, tačiau nenustokite ieškoti sveikesnių maisto alternatyvų ir juos išmėginti. Organizmas yra prisitaikantis. Jei sveikesnis maistas iš pirmo karto atrodo neskanus bandykite jį pagardinti kitais ingridientais, valgyti skirtingu laiku.

Jei vis tiek nepavyksta priprasti, ieškokite kitos alternatyvos.

10 Patarimu kaip numesti svorį tinginiams

Svarbiausia, nesustokite. Tą patį darykite ir su fiziniu krūviu.

liekna linux

Eiti kas diena į sporto salę arba reguliariai daryti mankštos pratimus išties reikalauja daug valios. Ieškokite jums patinkančio fizinio darbo ar fizinių pastangų reikalaujančių pramogų. Klausimas, kaip numesti svorį savaime atrodys paprastesnis. Ačiū, bet ne. Jei esate pasiryžę mesti svorį.

5 svorio metimo taisyklės, kurias visi pamiršta | ekolje.lt

Elkitės ryžtingai ir prieš valgydami pamąstykite ar tikrai to norite. Labai dažnai yra užkandžiaujama iš neturėjimo ką veikti arba kai jums tai yra pasiūloma. Prieš paimdami pyrago gabalėlį po pietų, pamąstykite ar aš jo tikrai labai noriu ar valgau tik tam, kad esu įpratęs valgyti tai po pietų arba kad tai tiesiog šiuo metu yra po ranka.

Paverskite svorio metimą žaidimu Yra daug žaidimų formų padėsiančių užmirši, kad laikotės dietos ir metate svorį, bet tuo tarpu gana efektyviai deginančių jūsų kalorijas. Pavyzdžiui panaudokite pedometro programėlę savo išmaniame telefone.

Ji fiksuoja jūsų žingsnius, nueitą atstumą per visa dieną.

Tai yra savotiškai įdomus žaidimas skatinantis kas dieną siekti geresnių rezultatų. Jei esate kompiuterinių žaidimų mėgėjas, išbandykite Nintendo Wii arba Xbox Kinect kompiuterius. Tai yra neįtikėtinas dalykas. Žaisdami žaidimus su šiais įrenginiais, net nepajusite kaip prakaituojate ir deginate kalorijas.

Grožio miegas Tai gali atrodyti kaip pats tingiausias būdas prarasti svorį, bet tai nėra joks pokštas. Kai jūs negaunate reikiamo kiekio miego, organizmas patiria stresą ir tuo metu labai efektyviai kaupia riebalus.

Taip pat labai svarbu ne pats miego kiekis, bet teisingas paros rėžimas. Eikite miegoti anksčiau, tvirtas svorio metimas naktinėjimo ir nemiegojimo iki vėlumos.

  • Svorio metimas su stovyklos gladiatoriumi
  • Kofeinas sulėtina svorio metimą
  • Ugnies sidro svorio metimas
  • Kaip greičiau atsikratyti nepageidaujamo svorio?
  • Kaip padėti sau numesti svorio?
  • Svorio metimas - ekolje.lt diskusijų forumas
  • Kartais, kad tai nutiktų, nebūtina savęs kankinti griežtomis dietomis — užtenka laikyti kelių, svarbiausių taisyklių.

Sveikam organizmui reikia bent 8 valandų miego. Užmigti pasistenkite iki 11 val vakaro. Valgykite rečiau ir lėčiau Valgymas nėra lenktynės. Iš tikrųjų, valgymas per skubiai apsunkina jūsų kūną.

10 Patarimų kaip numesti svorį tinginiams.

Maistas yra nespėjamas suvirškinti pilnai ir tai priveda prie svorio didėjimo. Kai valgote greitai, organizmas nespėja suprasti, kada jūs pavalgysite.

stiprus pirmasis riebalų nuostolis

Jis lieka apgautas, nes jūs pavalgote greičiau nei jis spėja pasiruošti normaliam virškinimui. Taip pat stenkitės dažnai neužkandžiauti. Tarp valgymo turi praeiti kiek įmanoma daugiau laiko, todėl stenkitės valgyti sočiau, lėčiau ir rečiau.

Tad siūlau valgyti daugiau, bet atsikratyti kilogramų greičiau ir jaustis žvaliau!

Ko daugiau akys mato, tuo daugiau ir nori Bus labai sunku prisiversti mažiau suvalgyti jei akys matys, kad maisto yra daug. Didelėje lėkštėje maisto tilps visuomet daugiau ir jo bus dedamasi daugiau. Naudokite virtuvėje mažesnes lėkštes, taip sukursite savo akims ir pasąmonei iliuziją, kaip lieknėti per 1 mėnesį suvalgėte visą lėkštę valgio nors ta lėkštė yra nedidelė ir sotumo jausmas ateis greičiau.

Tai gali pasirodyti vaikiška, tačiau mūsų pasąmonė ir organizmas yra labai subtilus dalykas ir kartais užtenka net menkiausios smulkmenos, kaip šiuo atveju, kad siekiamas rezultatas išsipildytų. Įsigykite augintinį Gyvūnėlių augintojai gauna žymiai mažiau streso nei vienišiai.

50 geriausių svorio metimo patarimų

To pasekoje ir sveikata būna geresnė. Geriausiai tinka judresni naminiai gyvūnėliai. Šuo arba katė. Augindami katę,  jūs bet kokiu atveju turėsite su ja žaisti, ją glostyti. Lygiai tą patį privalėsite daryti ir su šunimi.

Šunį reikia aktyviai vedžioti lauke. Tai smagus malonumas ir slaptas tvirtas svorio metimas kalorijų deginimas. Šiek tiek mažiau nei norite. Pasiryžę griežtai laikytis dietos, žmonės iš pradžių vedami iniciatyvos, tą daro labai griežtai.