Svorio netekimas 10 svarų per 2 mėnesius


Problemos Nėštumo metu kiekviena moteris gauna svorį, nedaugelis sugeba valdyti papildomų svarų rinkinį. Žinoma, gimęs vaikas, jauna motina laukia, kol sugrįš į savo ankstesnę formą, ir po gimdymo galės greitai numesti svorio.

Tačiau praktiškai viskas nėra taip paprasta, ypač jei moteris maitina krūtimi. Yra daug būdų, kaip numesti svorį. Ypač populiarios yra įvairios dietos.

Tačiau po vaiko gimimo pagrindinė užduotis - jaunoji motina - rūpintis savo sveikata. Todėl, atsižvelgiant į žindymo svarbą, sunku suderinti motinystę ir svorio netekimą. Jo dėka jaunoji motina ir toliau yra viena su naujagimiu. Bendras svorio padidėjimas nėštumo metu sudaro vaiko svorį, placentos, gimdos ir amniono skysčio svorį - iš viso šis skaičius svyruoja nuo 10 kg.

Visa kita - papildomas svoris, kurį patyrė motina.

svorio netekimas 10 svarų per 2 mėnesius

Prarasti svorio po gimdymo nėra lengva užduotis, tačiau tai įmanoma. Kas nutinka moters organizmui po gimdymo? Gimimas baigėsi, ilgai lauktas kūdikis rankose, o jaunoji motina pradeda galvoti, kaip greitai numesti svorio po gimdymo.

Paprastai kiekviena moteris nėštumo metu turėtų gauti ne daugiau kaip 12 kg.

Recent Posts

Iš jų ji fiziologiškai atsikrato nuo vaiko ir per pirmąsias savaites po gimdymo. Tai idealus. Tiesą sakant, daugumai moterų skaičiai išeina iš 20 kg skalės. Dėl šio padidėjimo svorio netekimas po gimdymo tampa svorio netekimas 10 svarų per 2 mėnesius procesu, ypač jei netinkamai kreipiatės į jį. Kodėl nėščia motina negali prarasti svorio po gimdymo? Šiuo atveju dauguma moterų nustoja kontroliuoti savo mitybą ir atsipalaiduoti.

svorio netekimas 10 svarų per 2 mėnesius

Po gimdymo jaunai motinai atsiranda naujų rūpesčių, rūpinimasis naujagimiu yra sunkus darbas, ir jei nėra nė vieno, kuris jai padėtų, kaupiasi nuovargis. Moteris stengiasi praleisti daugiau laiko namuose, kad galėtų viską iš naujo. Dėl to jis juda mažiau, retiau atvirame ore, todėl energija, kurią ji gauna su maistu, nėra visiškai suvartojama. Taigi po gimdymo jaunoji motina gali ne tik atgauti prarastą formą, bet ir gauti naujų svarų.

Genetika yra atsakinga už figūros tipą, o jei šeima turi kraujo giminaičius, yra polinkis į išsamumą, tada šis aspektas taip pat gali turėti įtakos jaunos mamos figūrai. Tendencija priaugti svorio beveik visada pasireiškia nėštumo ir žindymo laikotarpiu.

Statistikos duomenimis, apie 20 proc. Jaunų moterų, iš kurių pusė nepasiekė 30 metų, kenčia nuo antsvorio ir problemų, susijusių su pilnumu.

  1. Natūralūs riebalų degintojai
  2. Manthena satyanarayana raju svorio metimo patarimai
  3. Kartais prisijungiant prie svorio netekimo bendruomenės ar iššūkio galite suteikti paramą, kurios reikia jūsų tikslams pasiekti.
  4. Augalinis aliejus - 3 šaukštai.
  5. Nepamirškite apie tokias smulkmenas, kurios gali kelis kartus pagerinti rezultatą.
  6. 5 patarimai, padedantys 2 moterims prarasti 95 svarus kartu
  7. Svorio netekimas: priežastys, dėl kurių reikėtų įspėti - Šizofrenija April
  8. Ar 5 "11 svarų sterlingų 12 metų mergaitė praranda 4 svarus per savaitę?

Kodėl po gimdymo kai kurios moterys praranda svorį ir, nepaisant vaiko gimimo, lieka nedidelės, o kitos yra priverstos ilgą laiką kovoti su antsvoriu? Paslaptis yra paprasta - organizmas turi išleisti tiek daug kalorijų, kiek jis gauna, ir ši pusiausvyra tiesiogiai priklauso nuo daugelio veiksnių.

Jei moteris degina visas kalorijas, kurias ji sunaudojo per dieną, tada problema, kaip prarasti svorį po gimdymo maitinant krūtimi, greičiausiai nebus.

Bet jei vartojate daugiau nei procesas, energijos perteklius sąmoningai virsta riebalais. Sureguliuokite deginamųjų kalorijų pusiausvyrą ir gali būti, o jei tendencija įgyti papildomų svarų, tai turėtų būti daroma kuo greičiau. Jei moteris nėštumo metu įgijo daugiau kaip 12 kg, o šis svoris išlieka ilgiau nei 6 mėnesius po vaiko gimimo, kyla ilgalaikio nutukimo pavojus.

Problema auga kaip sniego gniūžtė, ir netrukus ji gali patekti į endokrininės sistemos patologijas, kurių negalėsite susidoroti su savimi. Ką daryti? Turite kantrybę. Svorio netekimas po gimdymo negali būti greitas. Nėštumas ir gimdymas tapo rimtu psichologiniu ir fiziniu stresu, todėl neturėtumėte pabloginti situacijos. Paprastai po gimdymo svorio mažinimas turėtų būti kiek įmanoma natūralus, iki gramų per savaitę.

Jei svorio praradimo procesas yra greitesnis, greičiausiai, organizmas išeikvoja dėl nesubalansuotos mitybos, streso ir hormoninių sutrikimų. Beje, pastarasis stabilizuojasi tik po 2 metų nuo vaiko gimimo. Kaip numesti svorio po gimdymo motinos?

Kaip prarasti svorio po gimdymo, pagrindiniai principai

Svorio netekimas turėtų būti visapusiškas, privaloma įtraukti fizinius pratimus, pasivaikščioti gryname ore, normalizuoti kasdienę rutiną ir sveiką mitybą. Laikydamiesi visų šių taisyklių, mes neturime pamiršti apie patį organizmą. Jei, atsižvelgiant į svorio netekimą, atsiranda galvos skausmas, silpnumas, dirglumas, švelnumas ir galvos svaigimas - greičiausiai svorio netekimo procesą lydi sunkios naujovės, ypač dėl mitybos.

Jūs negalite padaryti tokių klaidų: dietos svorio netekimui po gimdymo turėtų būti pagrįstos. Pratimai Ne kiekviena jaunoji motina turi pakankamai laiko ir galimybių aplankyti sporto kompleksą ar baseiną, tačiau jūs galite praleisti laiką su savimi ir savo figūra neišeinant iš namų.

Pratimai neturėtų būti pernelyg intensyvūs, ypač jei iššūkis yra prarasti svorį po gimdymo, atliekamas cezario pjūviu. Aktyvius pratimus galima pradėti tik po 8 savaičių po vaiko gimimo. Operatyvinio darbo atveju šis klausimas sprendžiamas individualiai su gydytoju.

svorio netekimas 10 svarų per 2 mėnesius

Taigi, kitam pratimų rinkiniui reikės sporto kilimėlio. Kadangi daugelis pratimų atliekami gulint, kūno apkrova bus optimali. Pirmiausia naudokite. Gulėdamas ant nugaros, kojos atskiriamos ir sulenkiamos keliais.

Dietos ir sveika mityba, hipokalorinės dietos, nutukimas, nutukimo gydymas. Posted on by Vartotojas Gal Jūs norėtumėte prarasti 10 svarų po 7 dienų? Kovojęs su svoriu išeina beveik 20 metų, aš vis dar negaliu manyti, kad aš praradau 10 svarų po 7 dienų.

Tada jūs turite pradėti juos lenkti taip, kad keliai susilietų vienas su kitu. Pakartokite 5 kartus. Pasinaudokite antruoju. Giliai įkvėpkite ir stenkitės, kad pilvo raumenys būtų kuo labiau užsikimšę, ir tada lėtai atleiskite orą iš plaučių.

Norėdami iškvėpti per burną, kol baigsis oras plaučiuose, tada pilvo raumenų pagalba turite pabandyti kvėpuoti šiek tiek daugiau deguonies. Atlikę treniruotę, turite atsipalaiduoti 30 sekundžių ir pakartoti.

Šis pratimas įtrauktas į kvėpavimo gimnastikos kompleksą, kurio pagalba per trumpą laiką galima įsigyti ploną figūrą. Pasinaudokite trečiuoju. Didesnėje padėtyje pakelti galvą ir krūtinę įkvėpti, nedarant jokių pastangų su savo rankomis. Rankos turėtų būti palengvintos palei kūną. Per iškvėpimą reikia pailsėti. Šis pratimas leidžiamas moterims, kurios jau gali eiti į skrandį. Keturi pratimai. Po 2 savaičių po gimdymo galite atlikti tokius pratimus: gulėti ant nugaros, kėldami kojas taip, kad jos būtų statmenos kūnui.

Maisto apribojimas Apsinuodijimas Kiekvienas iš mūsų serga ūminėmis kvėpavimo takų infekcijomis ir kitomis infekcinėmis ligomis. Vienas iš simptomų, atsirandančių dėl kiekvienos ligos, kurią lydi intoksikacijos sindromas, yra apetito nebuvimas arba praradimas. Asmuo sąmoningai atsisako valgyti, nes jis tiesiog nenori valgyti. Be to, bandymai priversti jį maitinti gali sukelti pykinimą ir net vėmimą.

Šioje padėtyje jie turėtų būti užfiksuoti kelias sekundes, po kurių jie gali būti nuleisti ir šiek tiek pailsėti. Pakartokite 5 kartus, palaipsniui didindami apkrovą.

Kaip numesti 10 svarų per 2 mėnesius Šiame straipsnyje: Mitybos tobulinimas ir tobulinimasEfektyvaus fizinio aktyvumo sukūrimas įprasta15 Sveikas svorio netekimas paprastai reiškia numesti 0,5—1 kg per savaitę; tačiau kruopščiai planuodami, žmonės, kurie yra nutukę ir siekia numesti daug papildomų svarų, per du mėnesius gali priaugti 10 kg. Norėdami tai pasiekti per 8 savaites, turite sukurti maždaug — kalorijų dienos kalorijų deficitą; Jei norite numesti 10 kg per du mėnesius, apsvarstykite galimybę sudaryti mitybos planą ir kruopščią mankštą, geriausia pasitelkiant kūno rengybos specialistą. Prieš pradedant praktiką, visada svarbu įvertinti kiekvieną reikšmingą gyvenimo būdo pokytį; jis gali jus apžiūrėti ir įsitikinti, kad nėra sisteminių problemų, tokių kaip diabetas ar artritas, kurios galėtų turėti įtakos jūsų tikslams. Taip pat galite apsvarstyti galimybę dalyvauti kineziterapijoje ar praleisti pamokas su lengvosios atletikos treneriu; Tai ypač svarbu norint padėti išsikelti realius tikslus ir sulaukti tokios profesinės pagalbos, kokios jums reikia norint atlikti sveikus ir veiksmingus pokyčius.

Pratimai Penktas. Nuolatinėje padėtyje, su rankomis apibūdinkite didelius apskritimus, kad irisin svorio netekimas ir rankų raumenų tonusas būtų užkirstas kelias ir neleidžia odai žlugti svorio netekimo fone.

Atlikdami visus šiuos paprastus pratimus po gimdymo, galite grąžinti kūną į savo ankstesnę formą ir sustiprinti savo sveikatą. Praktiškai ši rekomendacija atrodo tokia: valgykite subalansuotą mitybą ir judėkite daugiau. Po gimdymo, ypač jei moteris maitina krūtimi, svorio netekimas 10 svarų per 2 mėnesius negalite drastiškai keisti įprastos dietos ir laikytis griežtų mitybos apribojimų.

Bet jums taip pat nereikia atsipalaiduoti, pateisindami save savo pozicija. Svarbiausia - laikytis šių taisyklių: nevalgykite riebalų, kepti, kenksmingi ir negerkite alkoholinių gėrimų, kurie ne tik apetito, bet ir kenkia vaikui žindymo laikotarpiu. Ir jūs turėtumėte toliau maitinti krūtimi: kartu su motinos pienu organizmas palaipsniui palieka nėštumo metu moters sukauptą kūno riebalą. Dabar jie bus naudingi vaiko augimui ir vystymuisi.

Jei moteris maitina krūtimi, sunkiau prarasti svorio. Visų pirma, jums reikės pagrįstai apriboti save mityboje, vengiant nereikalingų riebalų ir angliavandenių, kitaip papildomas svoris niekur nebus.

Kas nutinka moters organizmui po gimdymo?

Antra, dieta turėtų būti taboola svorio netekimas su vidutinio sunkumo pratimais, jei po gimimo praėjo daugiau nei 6 savaitės.

Ką galite valgyti slaugos mama? Daugiau daržovių pagrindu pagamintų salotų su mažo riebalų padažu mažo kaloringumo jogurto, grietinės, citrinos sulčių ir alyvuogių aliejaus pavidalu. Mitybos pagrindas turėtų būti žuvys, liesos mėsos, daržovių troškiniai, kefyras, jogurtas ir grūdai.

Svorio netekimas: priežastys, dėl kurių reikėtų įspėti

Atsargiai galite valgyti vaisius, riešutus, šviežias sultis, atidžiai stebėdami vaiko reakciją. Norėdami numesti svorio po gimdymo ir išlaikyti savo sveikatą bei gerovę, reikia atkreipti dėmesį į šiuos dalykus: Jūs neturėtumėte prarasti svorio per trumpą laiką.

Nereikia pradėti numesti svorio nuo pirmųjų dienų po išleidimo iš ligoninės. Kūnui reikia šiek tiek laiko susidoroti su stresu, užmegzti laktaciją, be to, daugelis fizinių pratimų yra leidžiami gydytojams, pradedant nuo 7-osios vaiko gyvenimo savaitės dėl pavojaus perinealiniams raumenims ir pan.

Bet kokie mitybos apribojimai ir koregavimai turėtų būti laipsniški. Tiek maitinimas, tiek normalizavimas turėtų būti palaipsniui, ypač jei maitinama krūtimi.

Jūs negalite prarasti svorio tik mažinant maisto kalorijų kiekį, be jokio fizinio krūvio. Ir atvirkščiai. Pirmoje situacijoje sunku toleruoti menką mitybą be pratybų. Antroje situacijoje mokymas gali būti beprasmis, nes kūno svoris, nepaisant fizinės apkrovos, ir toliau išaugs nesubalansuotos dietos fone. Nėra nevalgius! Žinoma, jei nieko nevalgysite ir geriate tik vandenį, papildomas svoris išnyks.

Svorio netekimas dietos, pagrįstos daržovių sriubomis. Tai mano mėgstamiausia dieta!

Tačiau kūnas išgyvens tokį stresą, kad normalizavęs mitybą, jis karštai grąžins viską, kas buvo prarasta su rezervu. Žindant kūdikį negalima vartoti dietos, išskyrus vieną maisto rūšį, pavyzdžiui, pašalinant iš dietinių angliavandenių. Vaikui reikia visų mikroelementų.

Laktacijos metu draudžiama išbandyti bet kokius svorio netekimo produktus - tabletes, pleistrus, vaistus, turinčius vidurius ir daug daugiau, net jei jie yra išvardyti kaip maisto papildai.