Svorio metimo klubai ir sėdmenys


Ramuo prasideda nuo klubakaulio sparno sėdmeninio paviršiaus, kryžkaulio ir stuburgalio nugarinio paviršiaus, leidžiasi žemyn, į šoną ir prisitvirtina prie šlaunikaulio sėdmeninės šiurkštumos bei šlaunies plačiosios fascijos. Vidurinis sėdmens raumuo Gluteus medius Vidurinis sėdmens raumuo yra vienas iš trijų sėdmenų raumenų. Jis yra trikampio formos vėduoklinis raumuo. Užpakalinę jo dalį dengia didysis sėdmens raumuo, o priekiniai du trečdaliai guli paviršiuje, po oda, šoninėje klubo dalyje.

Prasideda nuo klubakaulio sparno sėdmeninio paviršiaus ir prisitvirtina prie šlaunikaulio didžiojo gūbrio viršūnės. Mažasis sėdmens raumuo Gluteus minimus Mažasis sėdmens raumuo gluteus minimus Šis raumuo guli dar giliau, po viduriniuoju sėdmens raumeniu.

Tai plonas, trikampio formos, vėduoklinis raumuo. Prasideda nuo klubakaulio sparno sėdmeninio paviršiaus žemiau viduriniojo sėdmens raumens ir prisitvirtina prie šlaunikaulio didžiojo gūbrio. Viduriniojo ir mažojo sėdmens raumenų funkcija analogiška. Taigi, pirmojoje dalyje sužinojote savo sėdmenų anatomiją ir funkciją. Šios žinios lieknėjimo ekspertas labai svarbios, norint suvokti kurie pratimai yra geriausi jūsų užpakaliukui.

Tik geras savo kūno suvokimas ir analizavimas jums padiktuos, ką reikia daryti su savo kūnu, kaip jį treniruoti, kad pasiektumėte maksimalaus rezultato ne tik auginant sėdmenis, bet ir dailinant visą kūną.

Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius. Susiję straipsniai Gydytojas Barkauskas pabrėžė grubią klaidą, daromą ryte: tai pats blogiausias dalykas   50 Nors sumažinti kūno riebalų kiekį vienoje konkrečioje vietoje nėra įmanoma, bendro kūno riebalų kiekio sumažinimas ir sėdmenų raumenų tonizavimas gali padėti suformuoti liesesnius ir dailesnės formos sėdmenis. Sportas Išmėginkite šias sporto rūšis — jos padės numesti svorio nuo sėdmenų ir tonizuos sėdmenų bei šlaunų raumenis. Bėgimas Bėgimas yra puikus variantas norintiems numesti svorio nuo viso kūno. Bėgimas tonizuoja kojų ir sėdmenų raumenis, tad šlaunys ir sėdmenys įgyja dailesnę formą.

Idealus svorio netekimas oxford ma su štanga pavers mano užpakaliuką didesniu — Tiesa ar mitas? Nors pritūpimai yra puikus pratimas, to neužtenka. Pagalvokite, jūsų sėdmenys taip pat intensyviai dirba ir atliekant kitus pratimus: darant įtūpstus, stumiant bloką, atliekant mirties traukos pratimus, bloko stūmimą sėdmenims, pritūpimus viena koja ar treniruoklyje.

Treniruotės Atrodo retorinis klausimas, tačiau tik ne moterims varstančioms sporto klubo duris — čia atėjusios jos tiksliai žino, ko nori ir kokie jų tikslai.

Negi nemanote, kad šie pratimai taip pat galėtų skatinti jūsų užpakaliuko augimą? Pridėkite pritūpimus su štanga į savo programą ir BAM!

Svarbiausi artėjantys renginiai

Jūsų užpakalis taps vis didesnis ir apvalesnis. Pritūpimai efektyviai augina sėdmenis, jei jie yra atliekami taisyklingai, tačiau užauginti dideles ir gražias formas atliekant TIK šį pratimą yra absurdiška. Tik jūsų pastangos lemia tai, ar turėsite norimą užpakaliuką, net ir pasirinkus kitus, šių raumenų treniravimui skirtus, pratimus.

svorio metimo klubai ir sėdmenys Vermonto svorio stovykla

Tik kompleksinių pratimų, jų teisingos atlikimo technikos bei mitybos dėka jūsų sėdmenys taps ne tik didesni, bet ir įgaus tobulą formą. Sėdmenų implantai. Ar nėra kito kelio? Nors krūtinės implantai yra pasiekę populiarumo viršūnę, sparčiai populiarėja ir sėdmenų implantai. Ar visos priemonės buvo išbandytos? O galbūt liejamas prakaitas salėje nedavė vaisių?

Tai tampa ypač sudėtinga, jeigu norima aptirpdinti riebaliukus tik tam tikroje kūno vietoje, šiuo atveju — nuo klubų ir kojų.

Kalta genetika? Galbūt ir jūs išbandėte ne vieną pratimą sporto salėje, tačiau norimo rezultato taip ir nesulaukėte. Tačiau su savo užpakaliuku galite padaryti tiek daug!

Ar esate užtikrinta, kad padarėte viską? Jei natūraliai turite didesnę raumenų masę, arba atvirkščiai, jūsų užpakaliukas atrodo plokščias — dėl to greičiausiai kalta genetika.

Specialiai merginoms: viskas apie jūsų užpakaliuką!

Ir natūralu, kad turint mažai raumenų masės, norimą efektą pasiekti yra sunkiau. Motyvacija, laikas ir kantrybė yra pagrindinis jūsų draugas, auginant sėdmenis.

Tad nesvarbu, ar jūsų sėdmenys plokšti, ar tokie, ant kurių galima padėti pilną gėrimų padėklą, rezultatų galite pasiekti kiekviena, jei labai to norėsite ir dėl to stengsitės! Klubų, liemens ir sėdmenų santykis — kokios proporcijos suteikia tobulo užpakaliuko vaizdą? Turite plačius klubus? O gal siaurus? Tai galbūt esate apdovanota siauru liemeniu?

Edvinas Sidaravičius

Tai dar vienas paveldimas veiksnys, darantis įtaką jūsų sėdmenų estetikai. Natūralu, kad platesni klubai suteikia didesnio užpakalio vaizdą, ir atvirkščiai, siauresni — daro jį optiškai mažesniu. Liemuo taip pat vaidina svarbų vaidmenį jūsų užpakaliuko estetikai.

Siauras liemuo, kartu su plačiais klubais, suteikia jums didesnių sėdmenų efektą, o platesnis liemuo ir siauri klubai — mažesnių. Taigi, jei gamta jūsų neapdovanojo plačiais klubais, galite vizualiai padidinti savo užpakaliuką, svorio metimo klubai ir sėdmenys liemens apimtį.

Net jei genetiškai jūsų liemuo platus, tam tikrų pratimų pagalba, galite jį sumažinti. Raumenų ir riebalų santykis Tai dar vienas svarbus veiksnys, lemiantis jūsų norimų braziliškų linkių išvaizdą.

Jei sėdmenis dengia nemažas riebalų sluoksnis, teks juos sudeginti, norint išgauti gražią jų fomą. Jei kūno riebalų turite minimaliai, siekiant turėti išvaizdesnį užpakalį, teks užauginti raumens masės. Jūs negalite formuoti riebalų, todėl sėdmenų treniravimas duos geriausius rezultatus, norint juos suformuoti. Per didelis kalorijų suvartojimas, sporto nebuvimas, nuolatinis sėdėjimas skatins jūsų sėdmenis augti, tačiau ne raumenų, o riebalų masės, todėl užpakaliukas neatrodys patraukliai.

Nepamirškite, kad tik raumuo padarys jūsų užpakaliuką ir didelį, ir stangrų, bei išspręs odos problemas.

svorio metimo klubai ir sėdmenys b2 svorio metimas

Tikimės, kad atsakėme į kai kuriuos jūsų klausimus ir bent kiek prisidėjome, prie jūsų žinių, apie gražų, didelį užpakaliuką. Beliko paskutinė, labai svarbi dalis — pratimai jūsų sėdmenims. Padarykime tai! Atliekant aukščiau minėtus pratimus šlaunies tiesimui ir atitraukimui, yra įjungiami šie raumenys, tačiau nėra specialių pratimų jiems treniruoti.

Pagrindinės moterų baimės sportuojant

Tai yra gana geras pratimų užpakaliui sąrašas. Tikriausiai atliekate bent keletą iš jų, tačiau ar atliekate juos teisingai? Visa tai įvykdžius, nepaisant genetikos, jūsų užpakalis taps gražus ir didelis be chirurgų įsikišimo. Pateikiame vaizdo įrašus, kaip reikia atlikti pratimus, kuriuos rasite mūsų programoje žemiau. Pritūpimai su štanga Pratimą galite atlikti su įtvirtinta štanga arba laisva.

Jei esate pradedančioji sportininkė, rekomenduojame atlikti su įtvirtinta štanga, kaip daroma vaizdo įraše.

svorio metimo klubai ir sėdmenys nacionalinis lieknėjimo kortas

Kai suprasite pritūpimo atlikimo principus ir detales, galite pereiti prie pritūpimų su laisva štanga. Tiltelis su svoriu Šis pratimas atliekamas pasidėjus svorį ties klubais. Atkreipkite dėmesį, kokiu kampu sulenktos kojos. Tai reiškia, kad pratimas turi būti atliekamas kartu su kitu pratimu. Padaroma viena serija tiltelio su svoriu ir einama prie kito pratimo. Du pratimai skaitoma kaip viena serija. Donkey kicks asiliuko spyriai Puikus pratimas užpakaliuko formavimui ir auginimui.

Užsidėkite svorio ties čiurna ir pradėkite užpakaliuko auginimą su šiuo pratimu. Kojų kėlimas į šonus Pratimą galima atlikti gulint ant šono arba specialiame treniruoklyje, jei yra galimybė.

Pateiktame vaizdo įraše matysite, kaip pratimas atliekamas gulint ant šono.

svorio metimo klubai ir sėdmenys 10 kg svorio metimas 1 mėn

Kojų lenkimas Geras pratimas ne tik užpakaliukui, bet ir užpakalinei kojų pusei. Labiausiai formuojama apatinė užpakaliuko dalis. Mirties trauka pusiau ištiestomis kojomis Pratimas reikalauja lankstau kūno, todėl prieš pradėdamos jį atlikti, gerai apšilkite ir prasitampykite.

svorio metimo klubai ir sėdmenys svorio metimo sumaišyti gėrimai

Pratimą pradėkite atlikti su mažu svoriu, atlikimo metu, nugara turi būti tiesi. Tokiu būdu dirba jūsų užpakaliuko raumenys ir pakinklinės sausgyslės užpakalinė kojų dalis.

Tiltelis ant vienos kojos Pratimas panašus į įprastą tiltelį, tačiau atliekamas ant vienos kojos. Pusiausvyros laikymas įjungia kitus užpakaliuko raumenis, todėl pratimas tampa svorio metimo klubai ir sėdmenys efektyvesnis. Spyriai atgal treniruoklyje Tai pratimas, kuris puikiai formuoja jūsų sėdmenų raumenis.

svorio metimo klubai ir sėdmenys reikia pagalbos deginant riebalus

Verta įtraukti į savo treniruočių programą. Treniruotės Pateikiame išbandytą ir veikiančią programą užpakaliuko auginimui bei formavimui. Programoje nėra įvardinti pratimai asmeninis lieknėjimo dienoraštis kūno raumenų grupėms, tačiau nereiktų pamiršti ir jų.

Prie sėdmenų treniravimo svorio metimo klubai ir sėdmenys nugarai, rankoms, krūtinei, pilvo presui bei kojoms skirtus pratimus, ir galėsite džiaugtis tvirtu ir tobulu kūnu. Nepamirškite, kad raumenims reikia poilsio, tad atlikus užpakaliuko ar kitos raumenų grupės treniruotę nepamirškite leisti raumenims atsigauti!

Rekomenduotina daryti bent dienos petrauką. Pirma treniruotė.