Svorio metimas naudojant avižas. Trumpai apie avižinės košės naudą


Iš jų gaminami miltai, dribsniai, kruopos, patys įvairiausi patiekalai. Tad kuo gi naudingos avižos? Naudingos avižų savybės: Avižos naudingos dėl savo cheminės sudėties.

Aš pati mėgstu arba su sviestu ir druska, arba su razinomis ir cinamonu. Kai turiu, prisipjaustau antaninio obuolio.

Jos geras daugelio svarbių žmogaus organizmui mineralinių medžiagų ir vitaminų šaltinis tai kalis, fosforas, magnis, cinkas, chromas, kobaltas, geležis, fluoras, jodas, vitaminai A, E, B1, B2, B6, P. Avižų košėje gausu baltymų ir ląstelienos. Toks patiekalas gerina medžiagų apykaitą, augina raumenų masę.

Avižinių dribsnių dietos esmė

Vienoje avižinės košės lėkštėje yra ketvirtadalis visos paros ląstelienos kiekio, o trijuose ketvirtadaliuose stiklinės avižinių gilių tikėjimas svorio netekimas — ląstelienos paros norma. Avižų košė stimuliuoja žarnyno veiklą, gerina medžiagų apykaitą. Ji rekomenduojama žmonėms, turintiems virškinimo sistemos sutrikimų, svorio metimas naudojant avižas padengia skrandžio sieneles apsauginiu sluoksniu, saugo nuo mechaninių ir cheminių pažeidimų.

Avižų košė veikia ir kaip žarnyno šluota — ji padeda pašalinti iš organizmo šlakus, nuodingas vaistų ir alkoholio liekanas. Fluoras ir kalcis, esantys avižose, reikalingi formuojantis kaulams, geležis — kraujo gamybai, mažakraujystės profilaktikai.

tylenol pm svorio netekimas 23 svarų svorio metimas

Avižos — puikus antioksidantas. Visos Holivudo žvaigždės įtraukia į savo racioną avižinę košę.

10 kg svorio pranašumai numesti svorio būdamas 59

Ir ne tik. Kiekviena savo išvaizda besirūpinanti dailiosios lyties atstovė žino, kad avižos tinka ir grožio puoselėjimui. Jie užtikrina normalią skrandžio veiklą. Tai svarbu ir mūsų grožiui — juk švari veido oda, gražūs plaukai, sveiki dantys ir nagai — gražios išvaizdos garantas. Avižinė košė padeda, kai skauda ar pučia pilvą. Ji puikiai tinka vėžinių virškinimo trakto susirgimų profilaktikai.

Kalorijų skaičiavimas nėra efektyvus būdas atsikratyti svorio

Ypač palankiai virškinimo sistemą veikia avižų kisielius. Jis rekomenduojamas viduriuojant ar užkietėjus viduriams.

glikemijos indekso svorio praradimas svorio metimo simptomų tikrintojas

Avižų kisielius nesunkiai pagaminamas. Imama lygiomis dalimis vandens ir avižų. Grūdai užpilami šiltu vandeniu, įdedama truputis mielių arba įmetami keli gabalėliai ruginės duonos.

Avižų nauda

Paliekama 12 valandų subręsti. Po dvylikos valandų skystis nupilamas, užvirinamas.

svorio metimo stovykla montreal svorio netekimas realių rezultatų

Avižos stimuliuoja protinę veiklą, gerina atmintį. Kardifo universiteto Didžioji Britanija mokslininkai atliko tyrimą, kurio metu savanorių grupė, kurių jauniausiam buvo 30, o vyriausiam 80 metų, kasdien visą mėnesį valgė avižinę košę.

Nuorodos kopijavimas

Eksperimento metu paaiškėjo, kad jau po savaitės tyrimo dalyviams pagerėjo smegenų veikla, jie tavo aktyvesni, pasitaisė jų nuotaika. Avižų košės sudėtyje esantis biotinas naudingas odai ir vartojamas kaip pagalbinė priemonė sergant dermatitu ar alergija.

Avižinė košė nepakeičiama mažinant cholesterolio kiekį kraujyje.

Esi pažeidžiamas ir turi polinkį visam gyvenimui. Santa B. Vilnietė numetė svorio, nusikirpo ir nusidažė plaukus. Pagerėjo išvaizda, sveikata ir gyvenimo kokybė. Dietos nesilaiko, valgo, ką tik nori, tačiau kartą per savaitę daro iškrovos dieną — valgo tik baltymus.

Taip pat tai — gera širdies ir kraujagyslių susirgimų profilaktikos priemonė. Avižos padeda sureguliuoti kraujo spaudimą. Tam naudojamas avižų nuoviras — stiklinė kruopų užpilama litru vandens, paverdama tol, kol pusė vandens išgaruos.

Atšaldyti ir gerti po pusę stiklinės kas dieną.

Pranešti klaidą

Avižos naudingos ir sergant diabetu. Jos padeda pašalinti skysčių svorio metimas naudojant avižas iš organizmo. Nuo patinimų taip pat geriamas avižų nuoviras — stiklinė avižų kruopų užpilama keturiomis stiklinėmis vandens, verdama 10 min.

  • Avižiniai dribsniai – ne tik pusryčiams - Sveika dieta
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT
  • Kas yra svorio metimo įvyniojimas