Skaninti ir riebalų deginimas progresas grynas


skaninti ir riebalų deginimas progresas grynas natūralus gėrimas, padedantis numesti svorio

Štai keletas populiariausių ir absurdiškiausių mitų apie mitybą: Mitas: Jei valgote prieš naktį, galite labai lengvai priaugti riebalų ir nereikalingų kilogramų. Galime nuraminti, ši teorija yra visiškai iš piršto laužta. Nėra rasta nei vieno mokslinio tyrimo, kuris patvirtintų, kad valgant prieš naktį ar net naktį, priaugama riebalų.

skaninti ir riebalų deginimas progresas grynas svorio metimas per 3 mėnesių sėkmės istorijas

Visi atlikti tyrimai rodo, jog valgymas naktį nei padidino nei sumažino riebalų prieaugį [1,2,3,4,5,6] Mitas: jei norite pagreitinti medžiagų apykaitą metabolizmąesminės taisyklės yra valgyti dažnai ir po nedaug.

Tačiau tai tik dar viena teorija, kuri visiškai neturi pagrindo.

Galbūt ir yra tam tikros naudos iš dažno valgymo, tačiau metabolizmas su tuo visiškai nesusijęs. Nėra visiškai jokių tyrimų palaikančių šią teoriją. Yra rasta apie  tyrimų, šiai teorijai nustatyti. Visuose šiuose tyrimuose buvo naudota tapati metodika: buvo tirtos dvi grupės, kurios valgė tą patį kiekį maisto išlaikant tą patį kalorijų skaičių, tačiau skirtingu dažnumu.

Pavyzdžiui: Viena grupė jį valgė per kartus.

Du vaisiai ir jogurtas – dar ne pietūs

Kita per kartus. Visi šie tyrimai rodo, kad pabaigoje tyrimo: nebuvo visiškai jokio medžiagų apykaitos pakitimo[7,8] tarp grupių, jokio svorio pakitimo[9,10].

Tačiau kai kalorijų suvartojimas buvo ryškiai sumažintas, metabolizmas taip pat neryškiai sumažėjo, tačiau šis sumažėjimas įvyko dėl kalorijų skaičiaus, o ne dėl valgymo dažnumo[10]. Mitas: suvartojamų kalorijų kiekis nėra svarbus mūsų kūno svorio pasikeitimo rodiklis. Šis teiginys yra visiškai neteisingas. Jau daugiau nei šimtą metų tyrinėtojai atlieka įvairiausius tyrimus šiuo klausimu, tačiau visi rezultatai rodo vieną ir tą patį, ką jau drąsiai galima laikyti faktais: 1 Faktas.

Visi šie tyrimai taip pat rodo, kad numestas kūno svoris yra tiesiogiai proporcingas sudegintam kalorijų skaičius.

PapilduKaina.lt

Mitas: Norint numesti svorio reikia valgyti daugiau baltymų ir mažiau angliavandenių bei riebalų. Tiesa, kad baltymų vartojimas reikalingas norint priaugti liesos raumenų masės, ar ją išlaikyti metant svorį. Tačiau tyrimai rodo, kad nuo to ar tiriamieji vartojo daugiau baltymų, angliavandenių ar riebalų, neturėjo jokios reikšmės svorio netekimui [11,13,15,16,17].

Žinoma yra daug tyrimų ir prieštaraujančių šiems Faktams ar palaikančių aukščiau išvardintus Mitus.

Tačiau visi tie tyrimai buvo atlikti nekontroliuojamomis sąlygos. Tai reiškia, jog tiriamieji buvo išleisti namo ir nebuvo prižiūrimi, galėjo valgyti, ką norėjo arba patys skaičiavo kalorijas.

Pasidomėjome, ką reiškia būti tokio būrio mama ir kaip nepamesti savęs? Skaityti plačiau Arminas Lydeka: sveikinkimės pridėdami dešinę ranką prie širdies Jeigu istoriškai buvo priimtina susitikus su kitu žmogumi ištiesti ranką, ar net apsikabinti, karantino metu, o ir po jo turėsime tai daryti kitaip.

Todėl spręskite patys ar skaninti ir riebalų deginimas progresas grynas jais tikėti. Jeigu norite priaugti svorio, rekomenduojame paskaityti mūsų straipsnį:  Kaip priaugti svorio — 20 naudingų patarimų. Singapore Med J.

Chronobiol Int. J Nutr. Obesity Silver Spring. Am J Clin Nutr.

skaninti ir riebalų deginimas progresas grynas negaliu numesti svorio ar colių

Eur J Clin Nutr. Br J Nutr. Is a calorie a calorie?

Schoeller DA. The energy balance equation: looking back and looking forward are two very different views.

Raumenų auginimas ir riebalų deginimas

Nutr Rev. Energetics of obesity and weight control: does diet composition matter? J Am Diet Assoc.

  • Sūrio pyrago receptas. Sūrio pyragas namuose
  • #sportoprogramos Instagram posts - ekolje.lt

Westerterp KR. Physical activity, food intake, and body weight regulation: insights from doubly labeled water studies. Popular diets: a scientific review.

skaninti ir riebalų deginimas progresas grynas kaip mesti svorį pažeidus medžiagų apykaitą

Obes Res. Effects of low-carbohydrate diets versus low-fat diets on metabolic risk factors: a meta-analysis of randomized controlled clinical trials. Am J Epidemiol. Low-fat versus low-carbohydrate weight reduction diets: effects on weight loss, insulin resistance, and cardiovascular risk: a randomized control trial. PLoS One. Energy expenditure during overfeeding.

Sūrio pyrago receptas. Sūrio pyragas namuose

Nutr Metab Lond. Effect of dietary protein content on weight gain, energy expenditure, and body composition during overeating: a randomized controlled trial. Metabolic efficiency and energy expenditure during short-term overfeeding.