Rasti ką nors mesti svorį su, 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas


Stephanie atskleidė, kaip jai visa tai pavyko - pradedant kalorijų skaičiavimu ir baigiant užkandžiavimu, ir kaip planas per dvylika savaičių jai padėjo išsiugdyti sveikesnius įpročius.

NUMEČIAU 15KG PER SAVAITĘ!?/VLOGMAS #2- Ieva

Iš kur sužinojote apie planą? Maždaug 5 mėnesius lankiausi sporto salėje, tačiau man nepavyko atsikratyti nė trupučio svorio. Tiesą sakant, aš jo priaugau. Pamaniau, jog laikytis dietų man nepavyks.

rasti ką nors mesti svorį su

Internete ėmiau ieškoti, kiek kalorijų per dieną turėčiau suvartoti, kad numesčiau svorio ir taip radau NHS dvylikos savaičių lieknėjimo planą.

Kodėl norėjote numesti svorio? Žinojau, jog mano svoris nėra normalus. Madingi drabužiai ant manęs tiesiog negražiai žiūrėjosi, net jei jie lieknėjimo vamzdelis buvo pritaikyti mano kūno formoms. Pirkti didesnio dydžio drabužius man tekdavo pernelyg dažnai.

Nors visą gyvenimą nešiojau dydį, per pastaruosius penkerius metus svoris ėmė nekontroliuojamai augti. Keli paskutinieji mano dirbami darbai buvo sėdimi, todėl mano energingumas sumažėjo.

rasti ką nors mesti svorį su

Rasti ką nors mesti svorį su dieną aš suvokiau, kokia stambi aš tapau ir nusprendžiau, jog noriu susigražinti savo idealų svorį. Šią vasarą aš susiplanavau vieninteles savo gyvenime vasaros atostogas į JAV. Tai suteikė man daug motyvacijos. Kiek kilogramų jūs atsikratėte? Per 12 savaičių aš netekau daugiau kaip 9,2 kg. Pradinis mano svoris buvo 80,5 kg, o kūno masės indeksas KMI siekė beveik Dvyliktosios savaitės pabaigoje svėriau 71,3 kg ir mano KMI buvo sumažėjęs iki 25,6, o tai beveik yra priskiriama normaliam kūno svoriui.

Mano svajonė yra sulieknėti iki 60 kg. Toks buvo mano svoris prieš penkerius metus ir jis mane tenkino. Jis svyravo tarp šių skaičių didžiąją mano gyvenimo dalį.

Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti

Tikriausiai prieš man išvykstant atostogauti aš jau nebepasieksiu šio norimo svorio, tačiau iki to laiko norėčiau numesti bent 6,3 kg. Kokiu būdu radote kalorijų skaičiuoklę?

Sulig kiekviena akimirka ja naudotis darosi vis paprasčiau.

  • PATARIMAS: "Noriu mesti svorį, bet nerandu motyvacijos" - Vaida Kurpienė
  • sporto klubas fankas kaip pagaliau sekmingai numesti svori ilgam geriausias sporto klubas kaune
  • Vyras riebalų nuostoliai
  • I dalis: mergina, atsikračiusi 55 kilogramų, padeda kitiems mesti svorį Tatjana Rybakova Alfa.
  • Kaip patiems rasti geriausią būdą sulieknėti? | ekolje.lt

Iš pradžių informacijos ieškojau visur, bet laikui bėgant aš susipažinau su kalorijomis, esančiomis tam tikruose maisto produktuose, tokiuose kaip vaisiai, kurie ir buvo mano pagrindinis užkandis.

Savo užrašų knygelėje užrašydavau kiekvieną kaloriją, kurią suvartodavau per dieną. Vakare aš susiskaičiuodavau visas kalorijas ir atnaujindavau maisto ir mankštos rasti ką nors mesti svorį su.

Tai ilgai neužtrukdavo ir padėdavo man sekti kalorijų suvartojimą. Ar svorio metimo forumas jums pagelbėjo? Palaikymo ir patarimų aš sėmiausi iš HealthUnlocked online weight loss forum svetainėje besilankančių tokių pat žmonių kaip aš.

PATARIMAS: "Noriu mesti svorį, bet nerandu motyvacijos"

Atrodo, jog forumo lankytojai nuoširdžiai tave išklauso, kadangi visi sėdime toje pačioje valtyje. Geras jausmas dalintis savo svorio metimo patirtimi su kitais pradedančiaisiais forumo dalyviais. Kokius pratimus atlikdavote? Eidavau į sporto salę kartus per savaitę, sportuodavau nuo 30 iki 45 minučių.

Dažniausiai mankštą atlikdavau su savo vaikinu, kuris man buvo puiki motyvacija. Šiek tiek pabėgiodavau ant bėgimo takelio ir atlikdavau keletą jėgos pratimų. Iš pradžių užsibrėžiau tikslą nubėgti 1. Dabar ant bėgimo takelio be sustojimų galiu išbėgti 20 minučių. Taip pat kiekvieną rytą darydavau atsilenkimus, palaipsniui didindama jų skaičių iki šimto. Jau kurį laiką nesu padariusi nė vieno, kadangi tai užima per daug laiko. Kaip susiplanavote savo mitybą?

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto…

Kiekvieną savaitę vykdavome į parduotuvę apsipirkti ir bandėme į sarašą įtraukti vis daugiau sveikų produktų, tokių kaip vaisiai, daržovės, žuvis ir vištiena. Kiekvieną rytą pusryčiaudavau. Ruošdama pietus ir vakarienę naudodavau svarstykles, kuriomis sverdavau tokius produktus kaip ryžiai ir makaronai. Sumažinau maisto porcijų dydį ir stengiausi, kad mano lėkštės turinį sudarytų bent dvi ar trys porcijos daržovių.

Desertas visuomet būdavo vaisiai.

  1. Kaip patiems rasti geriausią būdą sulieknėti?
  2. Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos.
  3. Salono riebalų degintojas

Kiekvieną savaitę gaminome patiekalus, tokius kaip makaronai su vištiena kario padaže, kurie padėdavo sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Ar plano laikymasis paveikė jūsų šeimyninį gyvenimą? Iš pradžių geriausi būdai mesti svorį per savaitę sunku rasti pusiausvyrą.

Gyvenu su vaikinu, kuriam nereikėjo mesti svorio. Aš apsiribojau daržovių ir krakmolingų maisto produktų valgymu. Vaikinas valgė tą patį, ką ir aš, ir jam taip pat ėmė kristi svoris!

rasti ką nors mesti svorį su

Taigi jis tiesiog padidino savo maisto porcijas. Kaip valgėte būdami ne namuose? Aš valgydavau mažesniais kiekiais ir sveikesnį maistą nei įprastai. Jeigu nuspręsdavome užsisakyti vištienos karį, paprašydavau įdėti mažiau ryžių ir sumažinti įprastinę bulvyčių porciją.

Kadangi ne visada išeidavo sekti suvartojamų kalorijų skaičių valgant ne namuose, išlaikydavau jų pusiausvyrą sumažindama kalorijų suvartojimą kitomis dienomis. Kaip kovojote su nesėkmėmis?

Vaida, noriu paklausti, kaip padaryti, kad atsirastų motyvacija sulieknėt. Aš kaip ir noriu, bet vis neprisiruošiu ką daryt, o svoris pamažu kaupiasi. Galvoju, gal vyras kaltas, sako, tu graži, žiūrėk sveikatos, tai aš taip ir apsileidau. Gal jai pasakytų, mesk svorį, nes susirasiu kitą, pajudėčiau, o dabar… Nežinau, kaip save įkvėpt. Nors gražiai atrodyt kaip ir norėtųsi.

Jeigu staigiai ko nors užkąsdavau, pasistengdavau, kad likusią dienos dalį suvartojamų kalorijų skaičius neviršytų leidžiamos kalorijų normos.

Jeigu tai nebūdavo įmanoma, turėdavau pasirūpinti, kad neperžengčiau leistinos kalorijų normos jokią kitą savaitės dieną ir didindavau pratimų kiekį. Ilgame kelyje svarbiausias dalykas turbūt yra paslydus atsitiesti ir judėti į priekį, ir visai nesvarbu paslysi dabar ar paskui.

Kaip kovojote su potraukiu užkandžiauti? Praėjus savaitei nuo plano laikymosi iš tiesų nė karto nejaučiau jokio potraukio užkandžiauti; aš tiesiog valgydavau sveikai ir dažnai. Niekuomet nesijaučiau alkana, o tai yra viena iš priežasčių kodėl kartais jaučiame potraukį nesveikai užkandžiauti. Užkandžiai visai dienai jau būdavo paruošti. Paprastai tai būdavo švieži ir džiovinti vaisiai, tokie kaip razinos, abrikosai ir obuoliai.

Kaip plano laikymasis jus pakeitė? Valgau daug daugiau daržovių.

Mesti svorį

Išmokau atskirti tikrąjį alkį nuo papraščiausio emocinio valgymo. Taigi, dvylikos savaičių plano laikymasis padėjo man išsiugdyti naujus sveikus įpročius. Kaip išlaikėte motyvaciją? Galvodama apie paplūdimį Havajuose. Pirmąją savaitę numečiau apie 1 kg, o tai prilygsta cukraus pakuotei.

Balzamiko actas Natūralus jogurtas Mėsos, sūrių ar žuvies nėra šiame sąraše, nes aš jų nenaudoju ir visiems rekomenduoju išbandyti augalinę mitybą, ne tik svorio metimui, o kad pajustumėte koks lengvas ir energingas gali tapti mūsų kūnas. Yra daugybė straipsnių ir mokslinių įrodymų, kad maitinantis augaliniu maistu galima sumažinti daugybės sunkių ir net mirtinų ligų riziką ar jų visai išvengti. Jau esamus simptomus ar ligų užuomazgas augalinis maistas padeda palengvinti ar visai sustabdyti. Jei nenorite visiškai atsisakyti gyvulinės mitybos, bent jau eksperimentuokite ilgesniais augalinės mitybos periodais kartą per ketvirtį po mėnesį, arba kartą per mėnesį po savaitę.

Kaip tik spintelėje mes turėjome visą pakelį cukraus, taigi aš jį išėmiau, pasižiūrėjau ir pajutau jo svorį. Pakelis buvo sunkus, todėl retkarčiais man tekdavo apie jį sau priminti. Iš tiesų, matyti kaip krenta svoris ir kaip aš telpu į mažesnis drabužius, buvo didžiausias paskatinimas judėti į priekį. Ar jums vis dar reikia numesti svorio? Norėčiau numesti dar keletą kilogramų.

Aš nustojau skaičiuoti kalorijas, tačiau toliau laikausi savo naujojo sveikos mitybos režimo, valgau mažesnėmis porcijomis ir reguliariai mankštinuosi. Laikantis šių taisyklių dvylika savaičių man tai tapo gana įprasta.