Proceso tikslai svorio metimas, 2 žingsnis. Mes nustatėme tikslą ir terminus


Sportas » Kaip numesti svorio patarimai, kaip numesti svorio. Žingsnis po žingsnio planą, kaip teisingai pradėti mesti svorį. Nustatyta motyvacija Kaip numesti svorio patarimai, kaip numesti svorio. Nustatyta motyvacija Beveik kas antras žmogus svajoja atsikratyti perteklinio svorio namuose, tačiau ne visi žino, kaip pradėti mesti svorį.

Aiškus veiksmų vadovas yra tai, ko mums reikia. Kai yra aiškus planas, apibrėžiantis proceso seką, žmogui lengviau pradėti mesti svorį.

1. Svoris krinta, tačiau to nepastebite

Analizė ir savidiagnostika Norint nustatyti tikslą, būtina atlikti savidiagnozę. Tai yra svarbus svorio metimo pradžios etapas, nes rezultatas tampa vienintele gairė, kurią reikėtų atsiminti visos programos metu. Gaukite asmeninę užrašų knygelę, kurioje galėsite atspindėti visus plano etapus.

svorio netekimas silverdale

Jums tai turėtų patikti, nes artimiausiu metu atidarysite kelis kartus per dieną. Apskaičiuokite idealų svorį sau. Galite naudoti arba remtis svoriu, kuriame kadaise jautėtės patogiai ir gerai. Atminkite, kad pagrindinis tikslas turi būti tikras, todėl nepervertinkite savo stipriosios pusės ir galimybių. Atlikite pagrindinius kūno apimties krūtinės, pilvo, klubų išmatavimus. Pradinius matavimus užrašykite užrašų knygelėje. Kad būtų lengviau stebėti rezultatus, kuriuose galite pažymėti savo matavimus ir matavimų datą.

Daugelis žmonių atvirai užduoda sau klausimą: "Kodėl aš negaliu nustoti valgyti? Sugalvokite stimulą, proceso tikslai svorio metimas gautumėte geriausią motyvaciją. Mes nustatėme tikslą ir terminus Jūs atlikote skaičiavimus ir gavote tam tikrus rezultatus - jie tampa pagrindiniu tikslu, kurį galima vizualizuoti, kad nesugriūtų.

sporto klubas fankas kaip pagaliau sekmingai numesti svori ilgam geriausias sporto klubas kaune

Pasidarykite spalvingą plakatą, padėkite savo nuotrauką matomoje vietoje, kur patinkate sau ir pan. Nustatykite realias sąlygas. Neskubėkite dalykų, greitas svorio metimas lemia tą patį greitą svorio padidėjimą ar sutrikimą. Optimalus svorio netekimas yra 3—4 kg per mėnesį. Kartą per savaitę pasverkite save ir rezultatus įrašykite į savo dienoraštį.

Mes apskaičiuojame dietos kalorijų kiekį Pradėti mesti svorį be kalorijų ribojimo neveikia.

Netrukus susisieksime

Tik 20 minučių kiekvieną dieną ir jūs esate tobulas Yra dar vienas būdas apskaičiuoti dienos kalorijas. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus: Mes apskaičiuojame kalorijų suvartojimą per dieną. Mes apskaičiuojame vidutinį per dieną suvartojamų kalorijų kiekį tam reikia keletą dienų surašyti viską, ką joje valgėte ir gėrėte.

kodėl mano kūnas nedegina riebalų

Jei kasdien išleidžiate energiją Kcal, tuomet galite pradėti mesti svorį, jei dietos kalorijų kiekis yra Kcal. Vidutiniškai svorio metimui žmogus turi suvalgyti mažiausiai Kcal, o ne daugiau kaip Kcal per dieną.

ar galima numesti svorio dėl maišto

Skaičiavimai yra griežtai individualūs ir priklauso nuo pradinio svorio, ūgio, amžiaus, lyties ir fizinio aktyvumo. Mes tikimės, kad reikia BZHU Norėdami efektyviau sumažinti svorį namuose, turite ne tik mesti valgyti. Produktų energinę vertę sudaro baltymai, riebalai ir angliavandeniai - tai yra mitybos pagrindas. Padidėjus riebalų ir paprastųjų angliavandenių racionui, žmogus pradeda riebėti.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - ekolje.lt

Baltymai priešingai - padeda numesti svorio. Norėdami numesti svorio, kasdien turėtumėte valgyti BJU vidutiniškai šiais kiekiais: Baltymai - 1 gramas 1 kg svorio.

Riebalai - 0,5 gramo 1 kg svorio.

Angliavandeniai - proceso tikslai svorio metimas gramai 1 kg svorio. Sumažėjus svoriui, BJU kiekis pasikeis.

Daugeliui šie žodžiai siejasi su badavimu, neskaniu, prėsku maistu, savęs varžymu ir kančia. Žiniasklaidoje vis dar galime rasti aibę įvairių dietų, kurios siūlo stebuklingai greitą efektą, tačiau nemini apie tokių dietų žalą.

Norėdami tiksliai nustatyti savo dietos BJU, naudokite kalorijų lenteles, nurodančias BJU, telefono ar internetinių kaloriferių programą. Dėl tikslumo geriau įsigyti elektronines virtuvės svarstykles.

svorio metimas chico

Mes sudarome geriamąją dietą Norint numesti svorio, svarbu ne tik nustoti valgyti, reikia atkreipti dėmesį į pakankamą paprasto nejudančio vandens suvartojimą. Kiekvienam žmogui reikia išgerti bent 30 ml vandens 1 kg svorio.

1 žingsnis. Analizė ir savidiagnostika

Arbata, kava ir kiti gėrimai neatsižvelgiama - svarbu įprasti prie paprasto vandens, kuris nesiliauja kūne ir pašalina visus toksinus bei šlakų sankaupas. Sužinokite visas paslaptis, nagrinėdami straipsnį mūsų svetainėje.

Pagrindinis skysčio tūris turi būti geriamas ryte, kad nesusidarytų edema. Mes sudarome dietą su kalorijomis ir BZHU Tinkamas svorio metimas nevyksta nevalgius ar nevalgius per dieną ir gausiai.

Jūs turite valgyti kartus per dieną, tačiau porcijų tūris neturėtų viršyti gramų.

  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Viskas, metu svorį!
  • Svorio netekantys drabužiai

Ta pati technika padeda nesulūžti per pirmąsias metimo svorio dienas. Paskirkite pusryčius 20—40 minučių po pabudimo, o kitus valgius - kas 3—3,5 valandos. Pagrindinė vakarienė turėtų būti 2—3 valandos prieš miegą, o jei praėjo daugiau nei 4 valandos, padarykite antrąją vakarienę.

Paros kalorijų kiekis turi būti paskirstytas tarp valgymų, kad didelė pusė būtų suvalgyta prieš 2 val. Tokiu atveju jį daugiausia turėtų sudaryti angliavandeniai, o vakarienę patariama gaminti tik iš baltymų.

Sudarome proceso tikslai svorio metimas meniu Norėdami sudaryti meniu, galite naudoti specialias lenteles, kuriose yra informacijos apie kalorijų kiekį ir BJU.

20 priežasčių, kodėl nekrinta svoris | Žmonėekolje.lt

Indai turėtų būti parenkami atsižvelgiant į asmeninius pageidavimus. Jei racione liks mėgstamų maisto colių ir svorio metimo santykis, juos sulaužyti bus sunkiau.

  • Svarbūs lieknėjimo patarimai kiekvienam | ekolje.lt / Kad ir kur bebūtum - naujienos visada su Tavimi!
  • 20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT
  • Mesti svorį, o ne kūno riebalus

Nedelsdami sudarykite sau draudžiamų maisto produktų ir papildų sąrašą. Iš dietos turės būti pašalinta viskas: dešros, miltai, saldumynai, gazuoti ir saldūs gėrimai, riebus maistas, majonezas ir kiti padažai, kuriuose yra riebalų.

Nenustatykite draudimų Nei šokoladas, nei pyragai, nei traškučiai, nei pica, nei alkoholis neturėtų būti pašalinti iš raciono: kai norime numesti svorį, esame gana griežti.

Geriau atsisakyti šių produktų amžinai. Visada iš anksto suplanuokite savo maistą.

  1. 8 patarimai, kaip pagaliau numesti svorio visiems laikams
  2. Valgau ir lieknėju?
  3. Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.

Iš anksto sudarykite maisto prekių parduotuvių pirkinių sąrašą. Iš anksto sugalvok ir iškepk, ką valgysi. Geriau tai padaryti arba nuo vakaro iki rytojaus, arba nuo ryto iki dienos tokiu atveju jau turėtumėte apgalvoti pusryčius.

2. Nekreipiate dėmesio į maistą

Įsigykite sau naują mažą indą. Ji turėtų būti graži ir pakili. Kurią ji tau nuspręs. Galite pasirinkti bet kurį tipą: namų pratimus, bėgimą, treniruoklius, šokius, dviratį, plaukimą ir kt. Svarbu, kad jums patinka fizinis aktyvumas, tada galėsite jais reguliariai mankštintis ir pasiekti nuostabių rezultatų numetus svorį.

riebalų degintojas ii

Dabar jūs žinote, kur pradėti mesti svorį. Nepaisant visuotinai priimtos nuomonės, kad jums tiesiog reikia nustoti valgyti, sąmoningas požiūris į svorio metimo procesą suteikia efektyvesnių rezultatų.

kaip deginti sočiuosius riebalus iš kūno

Sudarydami svorio metimo planą ir atlikdami visus skaičiavimus namuose, sužinosite, kiek iš tikrųjų valgote ir kaip sėsliai gyvenate gyvenimo būdą. Susikurkite savo svorio metimo planą, ieškokite veiksmingos motyvacijos ir kuo greičiau pradėkite keistis viduje ir išorėje!

Dauguma žmonių mano, kad nebūtina per daug gilintis į svorio metimo klausimą, tačiau nieko apie tai žinoti nėra gerai. Nutukimas nėra geros sveikatos požymis.

Lukas, 24 m., JAV

Nacionalinio sveikatos instituto duomenimis, su nutukimu susijusios ligos per metus praranda apie gyvybių. Todėl, tamsios kavos svorio metimas turite antsvorio, turite surinkti savo mintis ir pradėti jos atsikratyti dabar. Žinoma, numesti svorio reikia laiko, valios ir fizinio darbo, ir šis kelias niekada nėra lengvas.

Mes paruošėme jums žingsnis po žingsnio instrukcijas, kaip pradėti numesti svorio namuose be didelių pastangų, ir pasidalinome keletu patarimų, kurie padės greitai įsisavinti šį kelią, sėkmingai numesti svorio ir išlaikyti jį ateityje.