Prarasti riebalus, proc


riebalu deginimo treniruote

Mityba siekiant auginti liesąją masę ir padidinti raumenis Norite auginti liesąją masę Keistas noras, ar ne? Keista tol, kol su tuo nesusidūrėte.

prarasti riebalus, proc

Liesosios masės gali trūkti visiems: tiek paauglaims, tiek suaugusiems sveikiems vyrams. Taip pat žmonėms, kurie turi įgimtų arba įgytų fiziologinių sutrikimų, yra patyrę traumų, paralyžių, kitų su raumenų funkcija susijusių ligų, serga prarasti riebalus, anoreksija. Moterys nuo 35 metų kasmet praranda apie gramų raumenų, o jų vietą dažniausiai užima riebalai.

prarasti riebalus, proc

Su metais proc hormono testosterono kiekis turi įtakos vyrų liesosios masės pokyčiams organizme. Liesosios masės trūkumą geriausiai nustato gydytojas.

prarasti riebalus, proc

Tačiau tai galite pajusti ir patys, jei atrodote ar jaučiatės per liekni lyginant su jūsų bendraamžiais. Norint priaugti liesosios kūno masės, reikėtų suvartoti daugiau kalorijų, t.

prarasti riebalus, proc

Tačiau tai nereiškia, kad galite mėgautis pvz. Vis tik norintys priaugti liesosios masės, labiau nei norintys sulieknėti gali save lepinti šviežiais ir net džiovintais vaisiais: persikais, ananasais, razinomis.

prarasti riebalus, proc

Po treniruotės reikėtų suvalgyti angliavandenių turinčių produktų, kad organizmas nepradėtų kaupti riebalų ir tinkamai atsistatytų po fizinio krūvio. Tinkamas valgis — baltyminis produktas su grūdinėmis kultūromis ir daržovėmis.

prarasti riebalus, proc

Pavyzdžiui, garinta žuvies filė su ryžiais proc šviežiomis daržovėmis. Būtina gerti daugiau vandens. Norinčių priaugti liesosios masės mitybos schema procentais: 40 proc.

Jei valgysite tinkamą natūralią medžiagą, ji tikrai padės jums prarasti riebalus greičiau.