Numesti svorio per 40- ies


Svorio metimas sulaukus 40-ies: lieknėti niekada nevėlu!

Tačiau žvelgdama į veidrodį moteris liūdnai pastebi, kad kiekvienais metais atsiranda vis daugiau nereikalingų kilogramų, besikaupiančių klubų ir talijos srityse. Kaip sulieknėti, susigrąžinti buvusias formas, nepakenkiant sveikatai ir išvengiant odos nudribimo probleminėse vietose?

numesti svorio per 40- ies ką reikėtų valgyti norint numesti svorio

Jei turite daugiau kaip 40 metų, lieknėjant reikia numesti svorio per 40- ies į kai kuriuos dalykus. Organizmo ypatybės Šio amžiaus tarpsnio moterys pakankamai aktyvios, jos dirba ir rūpinasi namais. Tačiau po keturiasdešimties metų moters organizmas pradeda ruoštis reprodukcinės funkcijos išnykimui, lėtėja medžiagų apykaita. Dėl to keičiasi ir kūno sandara, kaupiasi riebalai, blogėja savijauta.

numesti svorio per 40- ies riebalų nuostoliai manekenėms

Negana to, daugelis moterų šiuo periodu suserga lėtinėmis ligomis, tai irgi nesuteikia išorinio žavesio. Būtina suvokti savo organizmo ypatybes, kad pasirinktumėte tinkamą mitybos būdą, lieknėtumėte sveikai. Susiję straipsniai R. Paulauskaitė: visos dietos kelia tik erzulį   21 Kūnas kenčia nuo dehidratacijos, sunaudoja vis mažiau energijos.

Po ies mūsų medžiagų apykaita sulėtėja. Kaip kovoti su šiuo nereikalingu svoriu? Keiskite meniu po truputį ir kasdien suvartokite ne mažiau kaip kcal.

Atsiranda didesnis kalcio, baltymų poreikis, tačiau vis mažiau reikia angliavandenių, riebalų, ypač sočiųjų. Todėl daugelis tokių populiarių ir plačiai reklamuojamų dietų, ypač trumpos ir labai ribojančios maisto produktus, šiame amžiaus tarpsnyje neefektyvios ir netgi pavojingos.

Dažniausios lieknėjimo klaidos Daugelis geriausias riebalų degintojas Kuveite po keturiasdešimties puola į paniką dėl augančio svorio, kuris atsiranda, atrodo, iš niekur. Jos mato, kad nereikalingi kilogramai kaupiasi nieko nepakeitus — nei gyvenimo būdo, nei valgymo įpročių. Tada pradedama labai riboti maistą, laikytis ypač griežtų dietų ar netgi badauti.

Tai ne numesti svorio per 40- ies tinkamiausi būdai sulieknėti, nes trokštamų rezultatų nesulauksite, o seikatai pakenkti galite. Dietos, ribojančios riebalus, mažinančios cholesterolio kiekį, taip pat nėra veiksmingos, jos kenkia sveikatai, blogina savijautą, nes organizmui mažiau gaunant riebalų sutrinka hormonų pusiausvyra.

Sulieknėti? Pirmiausia reikia įvesti tvarką galvoje!

Trūkstant moteriškų hormonų anksčiau prasideda klimaksas, silpnėja libido, seksualinis pasitenkinimas. Nereikėtų žavėtis ir skysčius ribojančiomis dietomis, stengtis sulieknėti labai greitai, nes tai pakenks veido, kaklo, krūtinės odai, organizmui ims trūkti vandens.

Kaip lieknėti taisyklingai? Reikėtų pasitarti su šeimos gydytoju ir įvertinti savo sveikatos būklę.

numesti svorio per 40- ies 5 svorio metimo gėrimai

Jei nėra kokių ypatingų gydytojo nurodymų, reikėtų nuspręsti, koks turėtų būti jūsų idealus svoris ir koks maisto kaloringumas. Geriausia būtų kreiptis į profesionalų dietologą, tačiau nesant tokiai galimybei galima orientuotis ir į apytikrius duomenis.

Geriausia dieta: kaip lieknėti po 40-ies

Neverta stengtis pasiekti tą svorį, kokį turėjote 20 metų, metams bėgant jis didėja. Taigi prisiminkite, kokio svorio būdamos dar jautėtės konfortabiliai, ir pridėkite dar porą kilogramų.

Reikėtų orientuotis į kalorijų dietą arba apskaičiuoti reikiamą kalorijų skaičių, padauginus savo esamą svorį iš 22 ir atėmus kalorijų. Porą kartų per savaitę naudinga būtų daryti iškrovos dienas obuolių, kitų vaisių, kefyro ar jogurto.

numesti svorio per 40- ies taip, galiu numesti svorio

Išsirinkite produktą, kuris jums labiausiai patinka, ir valgykite tik jį. Arba keiskite. Būtina į savo racioną įtraukti daugiau žuvies, dažniau ja keisti mėsą, nes žuvis baltymų ir nesočiųjų riebalų atžvilgiu yra naudingesnė nei mėsa. Dietologai po 40 m. Tačiau svarbu atsiminti, kad visiškai atsisakyti riebalų negalima.

Svoris ir endokrininės ligos: kada verta susirūpinti

Sportas lieknėjant Žinoma, nejudrus gyvenimo būdas taip pat turi nemažai įtakos svorio augimui. Moterys, kurios reguliariai aktyviai sportuoja, atrodo gražiau ir sveria mažiau nei nesportuojančios.

Netreniruojamas kūnas praranda tonusą, raumenys silpsta ir atrofuojasi, jų vietoje atsiranda riebalai. Kaip sakoma, gamta nemėgsta tuštumos. Aišku, tai dar nereiškia, kad reikia pulti užsiiminėti kultūrizmu ar akrobatika.

Pakaks aerobikos, jogos, kalanetikos ar pilateso. Patartina nueiti į sporto salę ir pasikalbėti su patyrusiu treneriu, kuris sudarys individualią treniruočių programą ir patars, kaip maitintis.

Sekite mus:

Būtina konsultuotis dar ir dėl to, kad po 40 metų kaulai darosi trapesni, sąnariai jautresni, todėl nepersistenkite. Labai naudingos treniruotės vandenyje. Kas svarbu lieknėjant Sulieknėti įmanoma ir dvidešimties, ir keturiasdešimties metų.

Svarbiausia lieknėjant — motyvacija. Organizmas nenoriai skiriasi su per daugelį metų užgyventu turtu. Jei nuteiksite save, kad antsvorio atsikratymas padės pasiekti trokštamų tikslų, leis patogiau jaustis, motyvacija bus tinkama ir skatins veikti. Nepaisykite aplinkinių, sakančių, kad vis tiek nieko neišeis, nuomonės. Daugelis taip pataria dangstydami savo tingėjimą, pavydėdami. Apsispręskite ir lieknėkite, jei jums reikia, lieknas kūnas suteiks daugiau pasitikėjimo savimi ir jėgos!

Shutterstock Kokia turėtų būti moters mityba, norint išsaugoti dailias kūno linijas po ies?

Nuorodos kopijavimas Geriausia dieta: kaip lieknėti po ies Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.