Numesti svorio gulint ant nugaros. Nugalėk nugaros skausmą: 7 profilaktiniai pratimai


valgykite, kad netektų riebalų

Dažniausiai tai gali būti padėtis pusėje su pusiau sulenktomis kojomis, arba ant nugaros su kojomis, atlenktomis ant kelio, ir voleliu po kelio sąnariais, arba bet kokia kita empiriškai pasirinkta laikysena. Klausimai ir lova, kurioje mes miegame.

Ar galiu numesti riebalus per mėnesį?

Kietas sluoksnis su spondilolizės metodu vargu ar parodyta, nes jis sukelia papildomą spaudimą juosmens stuburui dėl ryškesnio priekinio lenkimo lordozės dėl slankiojo slankstelio. Tiesi padėtis ant nugaros su kojomis, ištempusiomis ant tokios lovos, padidina tarpslankstelinių diskų ašinę apkrovą 18 kartų! Akivaizdu, kad šioje situacijoje stuburas ne tik gaus po visą darbo dieną reikalingą poilsį, bet ir dar labiau pablogins jos padėtį, o skausmai ryte nesugrįš.

Patikimas būdas atsikratyti nukarusių riebalų ant rankų

Todėl vidutinis variantas tarp hamakas su pavojingu nugarkauliu ir lentomis su plonu čiužiniu yra labiau pagrįstas. Per šį laikotarpį visi pratimai, masažas ir fizioterapija yra visiškai kontraindikuotini.

riebalų deginimo ejercicios

Esant ūminiam skausmui, reikia naudoti pilną poilsį, skausmą malšinančius vaistus ir priešuždegiminius preparatus. Kai slankstelis numesti svorio gulint ant nugaros, skausmas atsiranda ne tik dėl nervų šaknų suspaudimo, bet ir dėl pernelyg didelio nugaros raumenų ir nugaros raumenų spazmų, stengiantis išlaikyti slankstelį teisingoje padėtyje. Todėl, be analgetikų, taip pat gali būti naudojami raumenų relaksantai — vaistai, sukeliantys raumenų atsipalaidavimą.

riebalų nuostolių

Bet pirmiausia reikia stumti stuburą ir leisti paslysti slanksteliui patekti į vietą. Norėdami tai padaryti, naudokite tempimo pratimus linkę ir stovėkite ant visų keturių. Stuburo tempimas gulėdamas Stuburo tempimas ant grindų ant nugaros yra toks: tiesios kojos traukia į priekį, kojinės į save ir rankos už galvos atgal tempimas Laikykite s.

kaip pašalinti riebalų perteklių iš padažo

Šie pratimai turėtų būti kartojami kelis kartus per dieną. Kūdikis kelia Šis pratimas taip pat apima švelniai lenkiant kojas ant kelio, gulint ant nugaros, apvynioti kelius rankomis, stengiantis juos priartinti prie krūtinės. Palaikykite sekundes, kartokite keletą kartų.