Mažas glikemijos indeksas ir svorio kritimas, Atgauti energiją padės glikeminio indekso dieta - DELFI Gyvenimas


Mityba pagal skaičių: glikemijos indekso pojūtis Ar gliukozės priemonės gali padėti jums pasirinkti protingus karbidus? Bet ką tai reiškia?

Glikemijos apkrova prieš glikemijos indeksą: išteisinta nemažai vaisių ir dažovių

Ir yra glikemijos indeksas arba GI - iš esmės, skaičius, kuris sako, kiek padidėja cukraus kiekis kraujyje, kai valgote tam tikrą maistą, kuriame yra angliavandenių, - iš tikrųjų esate beveik viskas, galų gale - mityba ir sveikata? Na, ne visai. Mažesnis GI maisto produktas manau, kad sveiki grūdai, vaisiai ir pupelės ilgiau nejaučiasi, nes padidėja kraujo cukraus kiekis.

Tačiau daugelis tyrėjų nemano, kad glikemijos indeksas yra tinkamas įrankis.

Salotų lapai — 9 Petražolės, bazilikai, vanilė, cinamonas, raudonėliai — 5 Kaip bebūtų, pasirodo, kad ne visi aukšto glikeminio indekso produktai mūsų kūną veikia vienodai. GI parodo gliukozės didėjimo kraujyje greitį, bet tai priklauso ir nuo suvalgomo maisto kiekio. Maisto poveikiui reikia įvertinti ne tik GI, bet ir glikemijos apkrovą GA. Pavyzdžiui, arbūzas yra aukšto glikemijos indekso vaisius. Jo GI siekia net 75!

Taip yra todėl, kad jis priklauso nuo to, kaip cukraus kiekis kraujyje padidėja atsakant į vieną konkretų maistą, pvz. Bet mes nesėdome prie tik morkos dubenėlio ar ryžių plokštelės, ar mes?

Glikemijos indeksas - Sveikata - 2020

Mes valgome maistą kartu su indais ir maistu. Riebalų ar skaidulų buvimas valgyje taip pat turi įtakos, kaip greitai mūsų organai metabolizuoja angliavandenius.

kaip pašalinti riebalus iš maltos ėriuko

Taip pat atlikite keletą kitų veiksnių, pavyzdžiui, kaip ilgai virti makaronai, ar kaip smulkiai sumalti grūdai.

Mažai neišdirbtos makaronai absorbuojamos lėčiau ir turi mažesnį GI, o kuo smulkiau grūdai yra sumalti, tuo greičiau absorbuojasi angliavandeniai. Kas tiksliai yra glikemijos indeksas?

  • Tada imame šiukšdenti saldainių popieriukus ir kankinti kavos aparatą.
  • Svorio metimo tikslo skaičiuoklė

Glikemijos indeksas apskaičiuoja, kiek didelis cukraus kiekis kraujyje padidėja per dvi valandas, kai valgote maistą, kuriame yra maždaug 50 gramų angliavandenių, palyginti su tuo, kiek jis padidėja, kai valgote 50 gramų baltųjų duonų ar 50 gramų grynos gliukozės cukraus.

Kuo aukštesnis tam tikro maisto GI, tuo greičiau jūsų kūnas absorbuoja angliavandenius iš šio maisto. Mažesnis GI reiškia, kad maistas turi lėtesnę angliavandenių absorbciją, taigi sumažina cukraus kiekį kraujyje ir insulino smailes.

svorio metimas 46 metai

Štai kur vyksta prieštaringai: ar maži GI maisto produktai lemia svorio mažėjimą, mažesnį cukraus kiekį kraujyje ir arba sumažina širdies ligų ir vėžio riziką, palyginti su dideliu GI maisto produktu. Persvarstęs esamus tyrimus, Amerikos institutas vėžio tyrimų AICR padarė išvadą, kad nėra pakankamai įrodymų, kad žmonėms rekomenduoti keisti savo mitybą, remiantis glikemijos indeksu.

Atgauti energiją padės glikeminio indekso dieta - DELFI Gyvenimas

Įveskite potencialiai naudingesnį įrankį: glikemijos apkrovą, tiksliau matykite maisto poveikį cukraus kiekiui kraujyje. Geresnė priemonė Pagalvokite apie glikemijos apkrovą kaip glikemijos indeksą ir požiūrį.

Todėl turėtumėte laikytis "auksinio vidurio" taisyklės. Angliavandenius reikia sunaudoti, tačiau jie turi būti "sveiki", tai yra lėtai virškinami.

GI pasakoja, kaip greitai tam tikrų angliavandenių kiekis maisto produktuose padidina cukraus kiekį kraujyje, bet neatsižvelgiama į tai, kiek angliavandenių randama porcijoje. Tai reiškia, kad kai kurie sveiki, bet palyginti mažai angliavandeniai, maisto produktai, pavyzdžiui, morkos, pasižymi dideliu GI skaičiumi.

  • Sociologinių apklausų rezultatai liudija, jog moterys jaučiasi senos sulaukusios vos erių!
  • Geriausias nešiojamas tech svorio

Tuo tarpu glikeminė apkrova atsižvelgia į angliavandenių kiekį vienam maistui, kartu su maisto glikemijos indeksu. Norėdami rasti maisto glikemijos apkrovą, jūs iš esmės padauginsite savo GI vertę pagal angliavandenių skaičių vienai porcijai.

Taigi glikeminė apkrova leidžia palyginti tikėtiną skirtingo maisto produktų pasiūlos dydžių įtaką cukraus kiekiui kraujyje.

geriausias apetitą mažinantis svoris

Daugelis veiksnių padeda nustatyti jūsų organizmo glikemijos atsaką į konkretų maistą, įskaitant: Fizinė forma, pvz.

Kukurūzų vaisius, tuo didesnis jo glikemijos indeksas. Pluoštas - ypač klampus pluoštas, tirpių pluoštų, randamų avižose, miežuose ir kituose produktuose, tipas.

Cukrinis diabetas - klastinga liga, kurios galima išvengti (pokalbis studijoje)

Kai grūdai yra labiau ar numesiu svorio vien tik su barre formoje, jūsų kūno virškinimo fermentai turi sunkesnį laiką, kuris jį sulaužys, o tai sumažina glikemijos atsaką.

Yra keletas pastebimų išimčių: makaronai, o virti ir basmati ryžiai turi mažesnius glikemijos rodiklius, ypač jei jie nėra ištirti.

Atgauti energiją padės glikeminio indekso dieta

Ar baltymai ir riebalai buvo valgyti su maistu. Šie maisto produktai, net ir dideliais kiekiais, kai jie valgomi atskirai, greičiausiai nesumažins cukraus kiekio kraujyje, nes jose yra mažai angliavandenių: mėsos, paukštienos, žuvies, avokadų, salotų daržovių, kiaušinių, žuvies mažas glikemijos indeksas ir svorio kritimas sūrio. Kas yra Bottom Line?

bmw e36 svorio netekimas

Aš visada žiūriu į apačią. Tiesa, yra daug įrodymų, kad daugiausia augalinės dietos gali sumažinti jūsų ligų riziką, pavyzdžiui, vėžį, širdies ligas ir diabetą. Ir šie maisto produktai paprastai turi mažesnį glikemijos indekso skaičių.

Tačiau dar turime nustatyti, ar mažai glikemijos indekso dieta tikrai padeda užkirsti kelią ligoms, ar šis poveikis dažniausiai pasireiškia valgant sveiką maisto produktų įvairovę.

Smart Carb pasirinkimai: kas yra glikemijos indeksas?

Glikemijos apkrovos ir indekso vertės bendram maistui Čia yra glikemijos indeksas GI ir glikemijos apkrovos GL vertės kai kuriems bendram maisto produktams. Aš taip pat įtraukiau jų pluošto turinį.

Ieškoti Produktų glikemijos indeksas GI : kaip galite sureguliuoti savo svorį? Devintojo dešimtmečio pradžioje ją sukūrė kanadiečių gydytojas Davidas Jenkinsas, norėdamas padėti diabetu sergantiems žmonėms. Beveik 15 metų mokslininkai tyrė, kokį poveikį turi įvairūs produktai cukraus kiekiui kraujyje.

Kiti maisto aspektai, tokie kaip vitaminai, mineralai, skaidulos ir fitocheminis turinys, taip pat yra labai svarbūs. Ši lentelė naudoja balta duona kaip glikemijos indekso nuorodą. Balta duona yra glikemijos indeksaskai jis naudojamas mažas glikemijos indeksas ir svorio kritimas referencinis maistas.