Lieknėjimo bangos


Ieškoti Metate svorį? Tik užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime. Neretai svajojame svorio numesti greitai ir be didelių pastangų. Tačiau dažnas, mesdamas svorį, yra linkęs daryti klaidų. Specialistai vis kartoja, kad norinti lieknėti, svarbiausia subalansuoti savo mitybą ir parinkti tinkamą fizinį krūvį.

Pokyčiai kiekvieną akimirką

Jokiais būdais svorio metimas neturi kenkti jūsų sveikatai, todėl reikėtų atsisakyti būdų, kurie tariamai padės greitai ir efektyviai numesti svorio. Turėkite planą Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano nepasidomite sveikos mitybos principais, nepasikonsultuojate su sporto treneriu, kuris sudaryti jums programą, nenusprendžiate, kokio rezultato norite pasiekti ir pan.

Vis dar galvojama, kad pagreitinti medžiagų apykaitą padės aitriosios paprikos, kurių suvartojus kūną užlieja karščio banga. Kaip teigia profesorius, daugelis yra įsitikinę, kad norint numesti svorio ar gerai jaustis reikia pagreitinti savo medžiagų apykaitą. Todėl nenuostabu, kad žmonės imasi įvairiausių priemonių tai padaryti, tačiau ar tikrai taikomi būdai yra tinkami?

Būtina surinkti informaciją ir viską susidėlioti į savo vietas. Jei norite numesti svorio, turite tai daryti atsakingai.

Daktaras Unikauskas papasakojo, kas iš tiesų lėtina medžiagų apykaitą: viena iš priežasčių – dietos

Nesitikėkite greito rezultato Be abejo, visos nori sulieknėti lieknėjimo bangos, tačiau specialistai kaskart kartoja, kad tai nei sveika nei naudinga, o dar ir pavojinga. Jei pradėsite greitai mesti svorį, organizmas pradės priešintis šiam procesui, kaups riebalus.

Tad vos tik atleisite vadeles, prarastas svoris vėl sugrįš.

lieknėjimo bangos

Kai netenkama daug svorio, organizmas nespėja prisiderinti, todėl galite pakenkti savo sveikatai: kepenims, kraujotakos sistemai ir pan. Gydytojų mano, kad normalus lieknėjimo greitis — ne daugiau kaip 5 proc. Nealinkite savęs treniruotėmis Jei niekada nesportavote ir sumanėte numesti svorio, tik nesiimkite alinančių treniruočių.

Sportas neturi būti našta ir tai turi vykti iš lėto. Pavyzdžiui, pradėkite nuo ilgesnių pasivaikščiojimų, galbūt pradėkite lankyti baseiną, aerobiką ar jogą. Kai pamatysite, kad svoris pradeda mažėti, galite lėtai didinti tempus.

Protingiausia laikytis trenerio nurodymų, rinktis tokį sportą, kuriuo galite užsiimti reguliariai.

lieknėjimo bangos

Nesilaikykite itin populiarių dietų Atminkite, kad kiekvieno žmogaus organizmas unikalus ir tai, kas tinka jūsų draugei, nereiškia, kad tiks ir jums.

Taip pat venkite laikyti dietų, kurios yra ypač reklamuojamos ir teigiama, kad tokių laikantis svoris krenta neįtikėtinai greitai. Tačiau neretai tai tėra tik apgaulingas triukas.

lieknėjimo bangos

Dažnai tokios dietos griežtai riboja mitybos racioną, o dėl jų organizmas negauna būtinų maistinių medžiagų. Tai, žinoma, trikdo sveikatą. Svarbiausia yra pajusti savo organizmą, įsiklausyti į jį.

Mūsų kelionės - poilsis kūnui ir sielai, kur kasdienis fizinis aktyvumas, naudojamas banglenčių pamokose ir jogoje, suteikia motyvacijos, žvalumo, gerina sveikatą, energiją ir kelia nuotaiką!!! Surfing pamokosNepakartojamas skrydžio jausmas čiuožiant bangomis! Surfing mokymąsis valandas per dieną vyksta gražioje Atlanto vandenyno pakrantėje. Pamokos vyksta su surf-stovyklos šeimininku Samueliu Furtado, gerbiamu Portugalijos banglentininku, kurio asmeninė patirtis suteikė jam sertifikatą mokyti surfingo.

Suvalgę keturlapį dobilą ar pamoję stebuklinga burtų lazdele, tikrai nesulauksite norimo rezultato. Patys savaime veikiantys treniruokliai, kodavimas, arbatos, kurios padeda numesti svorio per trumpą laiką ir kiti panašūs lieknėjimo metodai tikrai nepadės pasiekti tokio rezultato, kurį pasiektumėte keletą mėnesių sportavę ir sveikai maitinęsi.

Net jei pasieksite kokio nors rezultato, jis nebus ilgalaikis. Be to, panašūs metodai neretai būna žalingi sveikatai. Geriau išvengti tokios klaidos ir suprasti, kad ilgalaikį ir tikrai džiuginantį rezultatą galima pasiekti tik sunkiu ir nuolatiniu darbu.

Procedūros poveikis

Neprisivalgykite po treniruotės Viena didžiausių klaidų yra manyti, kad pasportavus galima prisivalgyti, kiek širdis geidžia. Neva, reikia atgauti jėgas. Tačiau pravartu atminti, kad jei po treniruotės leidote sušlamšti sau šokoladinį batonėlį, jūsų sunkus darbas nuėjo perniek — sudegintų kalorijų kiekis vėl grąžintas.

lieknėjimo bangos

Tad po treniruotės nepulkite valgyti visko iš eilės. Kad ir kokie lieknėjimo bangos būtumėte, stenkitės vartoti sveiką, subalansuotą maistą.

Pranešti klaidą

Negrįžkite lieknėjimo bangos senų mitybos įpročių Kai nusprendžiate pradėti laikytis dietos ir įsivaizduojate, kad tai yra laikina, labai klystate. Jei manote, kad savaitę valgę tik salotas po to vėl galite kimšti viską, kas papuola, tai yra prastas sumanymas. Toks mąstymas tik kenkia jums patiems.

Turite suprasti, kad toks pasiryžimas negali būti vienkartinius, nes pasieksite tik vienkartinių rezultatų. Aišku, kartais norisi pasilepinti pyragėliu, tačiau kitą dieną turėtumėte arba šiek tiek daugiau pasportuoti, arba atsisakyti papildomo gardumyno.

Vegetarai – lieknėjimo maniakai?

Stebėkite savo svorį Jei pasiryžote mesti svorį, turite jį nuolat stebėti. Nusipirkite svarstykles, kurios rodytų ne tik jūsų kūno masės kilogramus, bet ir kitus organizmo parametrus. Juk jūs tikrai žinote, kada persivalgote, o kada išgeriate per mažai vandens.

Apie procedūrą Apie procedūrą Smūginė akustinė banga yra neinvazinis, saugus ir neskausmingas metodas gydyti celiulitą, šalinti strijas, lieknėti bei stangrinti kūno odą.