Liekninantis cukraus pakaitalas


Jeigu laikotės lengvos dietos arba norite išsaugoti kūno linijas - šios mažos gudrybės jums tikrai padės.

Cukraus pakaitalai — ne panacėja Peržiūrų skaičius: Besirūpinantieji savo sveikata neretai atsisako cukraus ir vartoja jo pakaitalus. Ar jie iš tiesų pagelbsti?

Tik ne tai. Geriau pabandykite maitintis sveikai. Daug cukraus turinčius užkandžius šokoladą arba pyragą pakeiskite vaisiais ir daržovėmis, rinkitės mažai kalorijų turintį maistą.

liekninantis cukraus pakaitalas

Sudeginkite riebalus. Suvalgėte kažką riebaus?

liekninantis cukraus pakaitalas

Nieko baisaus, liekninantis cukraus pakaitalas iškart po valgio pasidarbuosite fiziškai. Išeikite pasivaikščioti.

liekninantis cukraus pakaitalas

Tai sumažina riebalų kiekį kraujyje ir neleidžia jiems kauptis. Tačiau nepersistenkite ir atminkite, kad iškart po valgio intensyviai sportuoti negalima, nes tai apsunkina širdies veiklą ir kraujo apytaką. Pergudraukite pasąmonę.

Nuorodos kopijavimas

Antsvorį skaičiuokite ne kilogramais, o kitais vienetais, pavyzdžiui, svarais: vietoj trijų kilogramų- šeši svarai. Tuomet atrodys baisiau ir labiau skatins mesti svorį.

Galima padaryti mažų nuodėmių. Valgiaraštį sudarykite taip, kad liktų vietos ir jūsų mėgstamam patiekalui. Taip galėsite "papuotauti" negraužiami sąžinės liekninantis cukraus pakaitalas nesijausdami kalti. Atraskite arbatą.

Cukraus pakaitalai ir alternatyvos

Skysčiai gerina medžiagų apykaitą. Jeigu vanduo jums neskanus, išbandykite žolelių ir vaisių arbatų mišinius.

Apie cukraus žalą organizmui išūžtos visų ausys, tačiau ką daryti, jei saldumynų vis tiek norisi? Negana to, kad natūralus stevijų saldiklis gali atstoti cukrų, jis yra ir naudingas sveikatai.

Tada gėrimas taps ne būtinybe, o malonumu. Mąstykite pozityviai. Mėgaukitės tuo, ką valgote, ir neliūdėkite dėl to, kad atsisakėte gardumynų. Neatsisakykite skonio. Valgis turi būti skanus, atsisakykite tik ypač riebaus maisto. Rinkitės liesą išpjovą, nekaloringą sūrį, o bulvių traškučius pakeiskite sūriomis lazdelėmis.

Žvalinantys dribsniai. Tam, kad cukraus kiekis kraujyje staiga nesumažėtų, valgykite dribsnius, vaisius arba vaisinį pyragą iš rupių ruginių miltų.

Galima valgyti saldumynus.

Straipsniai

Jeigu norite saldumynų, valgykite spragėsius. Jie nekaloringi, sotūs. Tik ruošdami juos atsisakykite cukraus ir sviesto. Nepamirškite baltymų. Neatsisakykite žuvies, kiaušinių, liesos mėsos ir sojų varškės tofu. Atlikti mokslininkų tyrimai parodė, kad baltymai geriausiai sureguliuoja apetitą.

Stebuklingos arbatos dieta Tikriausiai ne viena jau žino apie stebuklingą žalios arbatos poveikį, kai ji plikoma su pienu. Tai vienas efektyviausių būdų iškrovos dienai. Jei arbatą derinti su pasirinkta dieta arba sumažinto maisto kiekiu, netrukus pastebėsite pokyčius. Galima derinti: vieną dieną arbata, kitą dieną lengva mityba.

Kalorijas taupykite protingai. Kumpį, sūrį ir skrebutį verčiau pakeiskite pomidorų ir paprikų salotomis. Visiškai be riebalų negalima.

Nepamirškite, kad subalansuotą mitybą sudaro ir tam tikras kiekis "gerųjų" riebalų.

liekninantis cukraus pakaitalas

Jų yra žuvyse, avokaduose, riešutuose ir grūduose. Per dieną galima suvartoti apie 30 g riebalų. Valgykite tik atsisėdę. Indelį pudingo suvalgote vos uždarę šaldytuvą? Niekada to nedarykite. Valgymas turi būti tam tikras malonumas - gražiai padengtas stalas, servetėles ir t.

ekolje.lt - 10 pačių kenksmingiausių maisto produktų

Beje, tai, ką suvalgote, pamirštate, o jūsų kūnas ne. Kalorijų spąstai.

liekninantis cukraus pakaitalas

Mažai riebalų nereiškia mažai kalorijų. Įsitikinkite pačios, perskaičiusios užrašus ant produktų pakuočių etikečių.