Lengvai riebalus deginantys gėrimai,


lengvai riebalus deginantys gėrimai

Labai populiari dieta saugi vos pusę metų   11 1. Žalioji arbata Daugybė tyrimų parodė, kad žalioji arbata turi tiesiog stebuklingų ypatybių, mažų mažiausiai — spartina medžiagų apykaitą ir padeda lieknėti.

Žaliosios arbatos ekstraktas turi antivėžinių ypatybių, saugo nuo širdies ligų. Merilando universiteto Medicinos centro rado žaliojoje arbatoje rado epigalokatechino galato, kuris turi antivėžinių ypatybių — neleidžia formuotis augliams, veikdamas tam tikras molekules, stabdančias piktybinių ląstelių dauginimąsi.

lengvai riebalus deginantys gėrimai

Mokslininkai išanalizavo onkologijos duomenis šalyse, kuriose žmonės tradiciškai geria daug žaliosios arbatos. Japonijoje ir Taivane plaučių vėžio atvejų pasirodė 15—20 proc.

Taip pat yra tyrimų, rodančių, kad žaliosios arbatos epigalokatechinai mažina cukrinio diabeto riziką, padeda sulieknėti, gražina odą ir stiprina imunitetą.

lengvai riebalus deginantys gėrimai

Arbatoje esantis didelis kiekis kofeino 15 proc. Žaliąją arbatą gerkite dieną, nes ją geriant vakare didelis liekis kofeino tonizuos ir trukdys užmigti. Per dieną patartina išgerti 3 — 4 puodelius žaliosios arbatos.

lengvai riebalus deginantys gėrimai

Greipfrutų sultys Mažai kalorijų, o vitaminų daug, be to, ilgam išlieka sotumo jausmas. Citrusiniai vaisiai sparčiai degina riebalus, aprūpina organizmą dideliu kiekiu vitamino Csuteikia energijos.

Jų veikimo principas pagrįstas apetito slopinimu todėl žmogus suvartoja mažiau kalorijų ir riebalų deginimu.

Greipfrutų sultys yra diuretikas, taigi šiek tiek mažina kraujospūdį. Esant hipertonijai, rekomenduojama 20—30 min.

lengvai riebalus deginantys gėrimai

Greipfrutuose yra ir bromelino, kuris spartina lipidų lengvai riebalus deginantys gėrimai, kitaip tariant, degina riebalus. Patartina valgyti tik greipfrutų minkštimą, nes baltoje medžiagoje daug aitraus kartumo, kuris dirgina skrandį. Per dieną išgerkite — g greipfrutų sulčių arba suvalgykite visą vaisių.

Kokosų pienas Augaliniai riebalai naudingi, o nevalgant mėsos — būtini.

lengvai riebalus deginantys gėrimai

Be to, kokosų pienas — skanus desertas, juo pakeisite nesveikus saldumynus. Tiesa, atsiminkite — naudingas tik šviežias kokosų pienas, visokie ekstraktai ir pan. Per dieną patartina suvartoti iki g kokosų pieno.