Kūno tipo svorio netekimas


Svarbu ne tik riebalų kiekis, bet ir jų atsidėjimo vieta. Obuolio figūros asmenys turi didesnę tikimybę, kad jiems atsiras dauguma su nutukimu susijusių sveikatos problemų.

Geraldas Reavenas m. Nutukimas yra ne tik dažniausias sindromo požymis, bet ir vienas svarbiausių priežastinių metabolinio sindromo veiksnių, skatinančių tolesnę ligos eigą. Ištyrimas Anamnezė: kokiame amžiuje prasidėjo, šeiminė anamnezė, valgymo ir fizinio aktyvumo įpročiai, rūkymas, alkoholio vartojimas, ankstesni bandymai mesti svorį, psichosocialiniai faktoriai depresija, valgymo sutrikimai.

Norėdami sužinoti, kokio tipo yra figūra, yra skaičiuojamas juosmens ir šlaunų santykis: išmatuojama ploniausia talijos ir plačiausia klubų vietos, talijos apimtis padalinama iš klubų apimties. Nutukimo komplikacijų riziką galima įvertinti ir pagal liemens apimtį.

kūno tipo svorio netekimas

Nutukimo gydymas Dauguma nusprendusiųjų atsikratyti svorio, išsikelia nerealius tikslus bei griebiasi drastiškų labai mažo kaloringumo dietų. Greitai netektas svoris greitai ne tik sugrįžta, bet svoris dar ir padidėja.

Vaikų nutukimas

Todėl apie nutukimą turėtų būti galvojama kaip apie lėtinę ligą, kuriai reikalingas ilgalaikis gydymas. Nutukimo negalima koreguoti per trumpą laiką — procesas turi tęstis visą gyvenimą.

Palankus sveikatai kūno svoris

Nutukusiųjų tikslas turėtų būti — pasiekti ir išlaikyti sveikesnį svorį. Nutukimo gydymas apima sveiką gyvenimo būdą — protingą valgymą ir fizinį aktyvumą.

kūno tipo svorio netekimas

Bendros dietos rekomendacijos: Dieta turi būti subalansuota ir įvairi tam, kad neatsirastų vitaminų ir mineralų trūkumas.

Valgyti reikia reguliariai — 3 pagrindiniai valgymai ir 1 — 2 užkandžiai. Daugiau valgyti mažo energetinio tankio maisto: daržovių, vaisių, liesos mėsos, žuvies, grūdų, pupelių.

10 svorio metimo mitų

Mažiau valgyti didelio energetinio tankio maisto: saldumynų, gaiviųjų gėrimų, riebaus maisto, kepto riebaluose maisto ir kita. Bendros rekomendacijos fiziniam aktyvumui: 5 — 7 dienas per savaitę 20 — 30 min sportuoti vidutiniu intensyvumu vaikščioti, bėgioti, važinėtis dviračiu.

Atgal Palankus sveikatai kūno svoris Tvirtai įrodyta, kad žmonės gali sumažinti riziką susirgti vėžiu sveikai maitindamiesi ir būdami fiziškai aktyvūs. Europos gyventojų, besilaikančių sveikos gyvensenos ir vėžio prevencijos rekomendacijų, vėžio rizika apytikriai yra 18 proc. Kas yra palankus sveikatai kūno svoris? Normalus, sveikatai palankus kūno svoris toks, kai organizmas neturi riebalų pertekliaus, galinčio būti širdies ligų, diabeto, kitų ligų, o ypač kai kurių rūšių vėžio priežastimi.

Pradedant sportuoti svarbu nepersistengti. Krūvį reikia didinti palaipsniui per tam tikrą laikotarpį.

Nutukimas - šiuolaikinio pasaulio liga

Kūno tipo svorio netekimas nėra per vėlu sportuoti. Net vyresni — žmonės 70 — 90 m gali sustiprėti ir pagerinti pusiausvyrą. Vyresni nei 40 m.

  • Mokslininkai išsiaiškino, kodėl svorį mesti sekasi ne visiems vienodai - DELFI Gyvenimas
  • Svoris - Sveikas Žmogus

Turintiesiems didelį viršsvorį, galima išbandyti skrandžio balioną. Jei viską išbandžius vis tiek nepavyksta atsikratyti svorio, galimas chirurginis gydymas: skrandžio žiedas, skrandžio apylankos operacija.

kūno tipo svorio netekimas