Kaip prarasti menopauzės kūno riebalus. Kaip nepadidinti svorio menopauzės metu: 3 pagrindiniai sėkmės komponentai


Menopauzės pilnumas, ką daryti

Maistas ir vaistažolės, padedančios karščiui ir kitiems menopauzės simptomams: tofu, sojos pienas, sojos pupelės, linų sėklos, durianas, krapai, burokėliai, mėtų, ramunėlių, šalavijų, raudonmedžio žiedai, blynai. Puiki kompozicija turi vienuolių kolekciją, skirtą svorio netekimui. Pagal moterų apžvalgas, tai ne tik padeda prarasti papildomų svarų, bet ir palengvina menopauzės simptomų pasireiškimą. Mitybos meniu per savaitę svorio netekimas menopauzės metu Jūs turite suprasti, kad menopauzės laikotarpiu organizmui reikia tinkamos mitybos.

Tai yra moters sveikatos kūrimo pagrindas.

kaip prarasti menopauzės kūno riebalus

Pirmiausia atkreipkite dėmesį į šešias pirmiau aprašytas menopauzės mitybos taisykles. Atkreipkite dėmesį, kad moterų menopauzės dieta neturėtų būti griežta, mityba turėtų būti įvairi.

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Kuo daugiau produktų pridedate prie savo dienos suvartojimo, tuo daugiau jūsų maistinių medžiagų bus praturtintos. Maisto produkte turi būti aukštos kokybės ir optimalus baltymų 1 dalisangliavandenių 4 dalys ir riebalų 1 dalis santykis. Tokia mityba sustiprins imuninę sistemą, sumažins patologinės menopauzės atsiradimo riziką, padės išlaikyti skaičiaus švelnumą. Menopauzės kūno ir svorio metimas meniu svorio netekimui: Pirmadienis Pusryčiai gali valgyti varškę su razinomis ir džiovintais abrikosais, žaliąja arbata.

Antriems pusryčiams būkite sausainių ir bananų. Per pietus - daržovių sriuba, grikių košė su jautienos troškiniu, švieži agurkai ir salotos, džiovintų vaisių kompotas. Šviesus popietės užkandis rodo kefyrą arba ryazhenka.

kaip prarasti menopauzės kūno riebalus

Vakarienei paruošite vinigretę, keptą liesą žuvį, obuolį, žalią arbatą. Antradienis Pusryčiai gali valgyti košė su karvės pienu be cukraus ir medaus, naminio jogurto, kriaušių, žaliosios arbatos.

Antrą pusryčius sudaro krekeriai, želė, virti nepriklausomai nuo sulčių.

9 9 9 9 prarasti menopauzės svorį

Arbatos laikas gali būti ryazhenka su bananais. Vakarienei patiekite keptas liesos žuvies, šviežių daržovių salotos su tofu. Trečiadienis Pusryčiams gaminti grikių košė su sojų pienu su razinomis, skrudinta duona su sviestu, sultimis ar arbata.

Antrasis pusryčiai bus iš kefyro ar ryazhenkos. Užkandžiai - mažai riebalų turinti ledai. Vakarienėms paruošite daržovių, želė, arbatos troškinį. Ketvirtadienis Pusryčiai - salotos su daržovėmis ir riešutais, virtos vištienos krūtinėlės rauginto pieno padaže, džiovintų vaisių kompotas. Antruoju pusryčiu galėsite mėgautis riešutais, obuoliais.

Pietūs susideda iš daržovių sriubos, mėsos, daržovių salotos su tofu, vištienos kotletai, arbata. Užkandžiai - jogurtas. Vakarienei kepkite bulvių keptuvę, gaminkite žalią arbatą arba raminantį žolelių arbatą. Penktadienis Pusryčiai paruošia kviečių košė su pienu ir medumi, keptais obuoliais, žolelių arbata.

Menopauzės pilnumas, ką daryti - Ovuliacija

Pietūs leis džiuginti uogas ir vaisių kokteilius su linų sėklomis. Pietums valgykite grikių sriubą, bulvių košė, virtas žuvis su švelniais prieskoniais. Saugus, kaip prarasti menopauzės kūno riebalus riešutai, morkos. Šeštadienis Pusryčiai - varškės varškė su džiovintais vaisiais, grūdų skrudinta duona, sultimis ar arbata.

Išgyventi menopauzę: kiekvienai išbandymas skirtingas

Antraisiais pusryčiais - sausainiais, bananais. Pietūs: kefyras ir krekeriai. Vakarienė išleidžiama iš garų žuvies patrito, bulvių koše, arbata su mėtų.

Antrasis pusryčiai yra varškės.

Climax Pradėjus menopauzę, moters kūnas susiduria su daugeliu problemų, o vienas iš jų yra greitas svorio padidėjimas. Dažnai tai neturi nieko bendro su perkaitimu ar fizinio aktyvumo stoka, nes jos priežastys nėra tokios akivaizdžios.

Pietums gaminti borsą, virtas bulves ir žuvį, sojos pieną. Po pietų pasirinkite vaisių salotą, į ją pridėkite linų sėklas. Vakarienei, vynuogių kopūstai su grietine, žolelių arbata. Maitinimo taisyklės Dauguma moterų kaip prarasti menopauzės kūno riebalus tam tikro amžiaus nemato menopauzės.

Štai kodėl jo įžeidimas dažnai suvokiamas skausmingai ir kartais tragiškai - jie ar geri riebalai degina riebalus, kad viskas, kas yra maloni ir prasminga, jau atsilieka, tik priekio senatvė. Tiesą sakant, menopauzė yra naujas gyvenimo etapas, ne mažiau malonus nei visi kiti.

Maitinimą galima rasti daug, jei reikia, kreipkitės pagalbos į mitybos specialistą.

Gamta išlaisvina moteris nuo gimdymo - taip sakant, siunčia kūną atostogauti. Ir ši atostogos turi būti tinkamai sunaikintos Po menopauzės moters sveikata labai priklauso nuo to, kaip ji valgo. Menopauzės metu moterų lytinių hormonų sintezė sustoja. Svarbu, kad reklamos gudrybės nepatektų. Maisto produktai negali turėti cholesterolio, bet jei jie susideda iš sočiųjų riebalų, jie bus sintezuojami organizme. Žolinių produktų ypač riešutų ir augalinių aliejų sudėtyje yra daugiausia polinesočiųjų riebalų rūgščių, kurių vartojimas padeda sumažinti cholesterolio ir trigliceridų kiekį kraujyje.

Žuvies produktuose ir kai kuriuose augaliniuose aliejuose yra naudingų mononesočiųjų riebalų rūgščių, kurios taip pat padeda normalizuoti kraujo riebalų sudėtį. Riebalų tipai yra lengvai išskiriami vienas nuo kito: prisotinti kambario temperatūroje išlaikyti kietą būseną, o nesotieji tampa skysti.

Pernelyg didelis svoris su menopauze: kaip numesti svorio

Turiu pasakyti, kad nesotieji riebalai turėtų būti suvartoti ribotais kiekiais. Atraskite naujus maisto ruošimo būdus - garais, orkaitėje arba mikrobangų krosnelėje - be riebalų ir aliejaus. Toks maistas bus ne tik naudingas, bet ir sutaupys nuo didelio svorio padidėjimo, aterosklerozės, hipertenzijos.

Ribokite riebalų mėsą, prieš valgant išimkite visus mėsos riebalus. Suteikite pirmenybę paukščiui, tik įsitikinkite, kad prieš maistą išimsite odą. Galutiniai mėsos produktai turi būti ant stalo kaip delikatesai - labai mažais kiekiais.

kaip prarasti menopauzės kūno riebalus

Tai taikoma visų rūšių dešrelėms, dešrelėms, vynuogėms, šoninei Turėtumėte būti atsargūs su subproduktais. Kalbant apie kiaušinius, tai leidžiama vieną kartą per savaitę, nes tryniuose yra daug cholesterolio.

Atsikratykite stereotipų - jie sako, kad nugriebtas pienas nėra pienas. Kuo mažiau riebalų piene, tuo daugiau kalcio. Pirmasis, kurio jums nereikia, bet antrasis yra tiesiog būtinas.

kaip prarasti menopauzės kūno riebalus

Pasirinkus sūrį, pirmenybė teikiama mažai riebalų rūšims, kurios yra turtingiausios baltymų ir kalcio. Žuvų ir jūros gėrybių vartojimui beveik nėra jokių apribojimų.

Jei prieš retai valgydami žuvį, ją palaipsniui įveskite į dietą: pirma, žuvies patiekalus per savaitę, tada Neturite laiko pažvelgti atgal, nes dauguma dietos bus jūros gėrybės. Jokiu būdu negalima atsisakyti miltų, javų ir makaronų. Pirma, jose yra nepakeičiamas energijos šaltinis - angliavandeniai, antra, jie nesuteikia tokio svorio padidėjimo kaip riebalai, bet tik jei jie yra garinami, orkaitėje arba mikrobangų krosnelėje be riebalų.

Įtraukite sėlenos į savo mitybą. Jų neapdorota forma yra beprasmiška, bet yra labai vertingas produktas, B grupės vitaminų šaltinis. Plius normalizuoja žarnyno darbą ir atsispiria vidurių užkietėjimui.

Menopauzės simptomai

Norėdami padidinti sėlenos kiekį savo mityboje, pridėkite iš sriubų, grūdų, salotų, mėsos. Jūsų mėgstamiausio patiekalo skonis nepasikeis, bet jis taps dar sveikesnis ir skanesnis.

Geras nesočiųjų riebalų, aukštos kokybės baltymų, mikroelementų ir kalcio šaltinis yra riešutai. Nedidelis jų kiekis iki g per dieną taps ne tik sveikas maistas, bet ir delikatesas, kuris gali pakelti jūsų dvasias.

  1. Climax Menopauzė dažnai tampa tikru iššūkiu moteriai.
  2. Turiu mama jei jau 67metai.

Kaip jau minėta, menopauzės metu galimas įvairių ligų, ypač hipertenzijos, paūmėjimas. Dėl šios priežasties druskos suvartojimas turėtų būti ribotas. Tačiau maistas neturėtų tapti skoniu.

kaip prarasti menopauzės kūno riebalus

Atraskite aštrias žoleles ir prieskonius. Jie suteiks naują neįprastą skonį žinomiems produktams ir suteiks naudos, nes didžioji dauguma yra ir vaistiniai augalai. Menopauzės metu reikia stebėti pakankamą vitaminų ir mineralų suvartojimą, kurie yra visų medžiagų apykaitos procesų biologiniai katalizatoriai. Didžiausią vitaminų ir mikroelementų kiekį galima gauti iš ryškių spalvų daržovių. Naudojami bet kokie žalumynai, apelsinų raudonos uogos, vaisiai ir daržovės paprikos, morkos, serbentai, vyšnios.

Valgykite raudonuosius kopūstus, o ne baltuosius kopūstus, greipfrutus su raudonu, o ne baltuoju kūnu.