Kaip numesti riebalus, bet išlaikyti jėgą, Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje


Riebalų netenkama katabolinėje fazėje o joje turi būti kalorijų trūkumaso raumenų auginimas reikalauja anabolinės fazės kurioje turi būti nedidelis kalorijų perteklius.

8 pratimai riebalų pašalinimui apatinėje pilvo dalyje

Tačiau tai nereiškia, kad šios fazės yra visiškai nesuderinamos. Per trumpą laiką vieną dieną iki tam tikro laipsnio suaktyvės tie hormonai ir enzimai, kurie atsakingi už anabolinę ar katabolinę fazes.

svorio metimas 53 metų vyras Aš esu riebalų degintojas

O tai reiškia, kad dalį laiko gali būti anabolinė fazė, o likusią dalį - katabolinė. Taigi jei reikia susikurti mitybos ir treniruočių programą, kuri leistų ir auginti raumenis, ir netekti kiek riebalų.

Prireiks kone fanatiško dėmesio planavimui, mitybai ir režimui. Tai taip pat reiškia, kad negalėsite netekti riebalų ar priaugti raumenų taip greit ir efektyviai, kaip kad galėtumėte susitelkę tik į vieną tikslą. Susiję straipsniai Video pamokėlė: pratimai apšilimui Kadangi bet išlaikyti jėgą žmonių neturi laiko, žinių ar kantrybės susitaikyti su lėtesniu šios programos progresu, paprastai jiems rekomenduojama iš pradžių atsikratyti riebalų ir išsaugoti esamus raumenis, o vėliau, atsikračius riebalų, imti auginti raumenis, minimizuojant riebalų priaugimą.

riebalų nuostolių adaptogenai panadolis numesti svorio

Jei norite susikoncentruoti ties riebalų metimu, kardio treniruotės po jėgos treniruočių nėra bloga mintis. Tai padidina per treniruotę sudegintų riebalų kiekį - tačiau tik truputį.

1 savaitės riebalų nuostoliai pilvo formavimo priemonė svorio metimui

Svarbiausia - apskritai daryti kardio, nesvarbu kada. Jėgos treniruotės, tinkamai atliekamos, padeda išsaugoti esamą raumenų masę.

Kalorijų deficito išlaikymas priverčia kūną naudoti kūno riebalus energijai pakeisti.

Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.

Didesnio intensyvumo ir ilgesnės treniruotės kardio ir jėgos naudos daugiau energijos. Atminkite, kad abi šios treniruočių formos iš tikro nedegina itin daug riebalų - čia svarbu visas išeikvotos energijos kiekis.

  1. Labia svorio metimas
  2. Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  3. Kaip numesti svorio ir išpumpuoti merginą. Pirmiausia numesti svorio, tada pumpuoti raumenis
  4. Geriausios riebalų deginimo mokymo programos Kaip tinkamai mankštintis norint numesti svorio.
  5. Kaip numesti svorio? Nemokama ir efektyvi sporto programa

Apribokite savo aukšto intensyvumo kardio iki ne daugiau kaip numesti riebalus minučių per dieną. Daugiau treniruočių gali padidinti raumenų netekimo procentą. Tačiau galima mažo intensyvumo veikla, kaip kad vaikščiojimas.

kūno riebalų praradimo įpročiai svorio netekimo vektoriaus piktograma

Svarbu ir nepamiršti gerti daug skysčių. Gera mintis - suvalgyti apie kcal užkandį ar patiekalą po treniruotės, su sudėtinių angliavandenių ir baltymų santykiu. Jei jūsų prioritetas - raumenų masės auginimas, tuomet netinka daryti kardio pratimus po jėgos treniruočių. Valanda ar dvi po jėgos treniruočių yra geriausias laikas būti anabolinėje fazėje, o tai reiškia, kad geriau pavalgyti, nei daryti kardio.

Treniruokis sunkiau

Idealiu atveju pabandykite kardio ir jėgos pratimus atlikinėti skirtingomis dienomis, ar bent jau vėliau tą pačią dieną. Geriausia siekiant išvengti riebalų kaupimosi ir auginant raumenis - trys-keturios didelio intensyvumo kardio treniruotės per savaitę apie minučių trukmės.

Vėlgi, nepamirškite gerti daug skysčių ir tinkamai pavalgyti po treniruotės.

kaip mesti svorį per vieną savaitę Ar galite numesti svorio dėl karštų bangų

Nuorodos kopijavimas Patarimai norintiems mesti svorį ir auginti raumenis vienu metu Nuoroda nukopijuota.