Grūdo rojaus riebalų degintojas


Tai — biologiškai aktyvūs ir visokio žinomo bei dar iki galo neištirto gėrio antioksidantų, polifenolių, vitaminų, mineralų, amino- ir polinesočiųjų riebalų rūgščių ir kt. Pirmieji supermaisto sąraše yra įvairūs prieskoniai: ciberžolės, Kajeno paprikos, čiobreliai, rozmarinai, bazilikai.

Tada — uogos: kininių ožerškių gojikraštuotųjų malpigijų acerolašilkmedžių vaisiai, vyšnios, vynuogės, dumplūnės, aronijos, erškėtuogės, mėlynės, avietės riebalų pingvinų žurnalas kt.

Po jų — gėlavandeniai dumbliai, itin vertinami dėl chlorofilo gausos; japoniška žalioji arbata matcha. Nuo lyderių neatsilieka ir įvairios sėklos: ispaniniai šalavijai chialinų sėmenys, kanapės. Tiesa, dauguma šių produktų parduodami malti, net piliulėmis, tad vadinti tai maistu kažkaip neapsiverčia liežuvis. Juk nepatieksi pietums ar vakarienei miltelių Ar iš šių suplakti kokteiliai juos itin mėgsta pavalgyti nespėjantys modeliai ir kitos pramogų pasaulio žvaigždės išties gali pakeisti normalų valgį?

Laimei, supermaisto sąrašas vis ilgėja, į jį įtraukiami tiesiog sveiki, natūraliai užauginti ir nerafinuoti produktai. Kokosų aliejus yra nuostabus sveikųjų riebalų šaltinis ir pelnytai turi būti laikomas supermaistu.

grūdo rojaus riebalų degintojas

Viskas prasidėjo nuo džinsų Bene išsamiausią lietuvišką supermaisto vadovėlį parašė visai ne lietuvė. Nieko nuostabaus — I.

  • Kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalai
  • Nuo šiol šį pa

Adams šią sritį išmano tikrai neblogai, juk ne vienus metus dirbo konsultante sveikatingumo klausimais Namibijoje ir Lietuvoje. Adams sako, kad sveika mityba pradėjo domėtis prieš daugiau nei 10 metų — atvykusi mokytis į Didžiąją Britaniją. Jis nuspręsdavo, kiek ir ko mums duoti. Restoranuose valgydavome retai — mat tėvai laikė, kad tai yra pinigų švaistymas. Todėl nepaprastai mėgdavau mokyklines ekskursijas — tada galėdavau suvalgyti mėsainį ar picą, išgerti limonado.

Kad kažkas ne taip, pastebėjo tik atėjusi į parduotuvę pirkti naujų džinsų. Įprasto 36 dydžio kelnės užstrigo ties viduriu šlaunų! Supratusi, kad dabar jai tinka tik 40 dydžio drabužiai, mergina patyrė šoką ir ryžosi keisti gyvenimo būdą iš esmės.

Netrukus grįžo ne tik ankstesnės formos, bet ir gera savijauta. Dauguma jos rekomenduojamų produktų — vietiniai, gerai žinomi, visa dėlto yra ir keliančių šypseną.

DEDICATED RELENTLESS - 100 CAPS

Tarkim, į būtinų pirkinių sąrašą ji siūlo įtraukti bizonų mėsą Adams itin daug dėmesio skiria baltymams. Jie, pasak moters, yra pagrindinė raumenų, odos, plaukų ir daugelio kitų audinių statybinė medžiaga. Taip pat — svarbūs maisto medžiagų ir deguonies pernešėjai, hormonų ir fermentų sudedamoji dalis, padeda atsispirti infekcijoms ir ligoms. Be to, baltymams virškinti sueikvojama daugiausia energijos, tad jie labai tinka norintiesiems sulieknėti. Baltymai vidutiniškai turėtų sudaryti ketvirtadalį maisto raciono.

Vis dėlto nereikėtų persistengti — per didelis šios medžiagos kiekis gali pernelyg apkrauti kepenis. Kad baltymų atliekos iš organizmo būtų sėkmingai pašalintos, reikia valgyti daug ląstelienos turinčio maisto, ypač — daržovių.

Tikru baltymingu supermaistu I. Adams laiko jaučių kepenis. Moteris paneigia mitą, kad jos užterštos toksinais, nes yra vienas iš svarbiausių šalinimo organų. Pasak Ilkos, kepenys veikia kaip filtras, tad toksinai jose nesikaupia. Užtat visokio gėrio — į valias. Šį supermaistą ypač turėtų pamėgti dėl geležies trūkumo kenčiantys žmonės, mat geležies kepenyse yra 2,5 karto daugiau nei bet kurioje raudonoje mėsoje.

Taip pat gausu fosforo, vitaminų A, D ir netgi C. Pastarojo yra 4 kartus daugiau nei obuoliuose.

Tarp superproduktų minimos itin daug omega 3 riebalų rūgščių turinčios lašišos. Tiesa, — tik sugautos jūroje. Veisiamos žuvų ūkiuose mažai juda, šeriamos kaloringu maistu, tad turi daugiau sočiųjų riebalų.

grūdo rojaus riebalų degintojas

Vertinga yra ir žole šertų jaučių mėsa, ir laisvai gyvenančių vištų kiaušiniai. Juose yra B grupės vitaminų, folio rūgšties, svarbiausių mineralų. Kiaušiniuose esantis cholinas ir biotinas padeda palaikyti energiją ir sumažinti stresą, o trynių sudedamoji dalis lecitina ne tik nedidina, bet netgi padeda reguliuoti cholesterolio kiekį.

Kiaušinių turėtų vengti tik tie, kuriuos kankina tulžies pūslės problemos.

Ilka R. Adams: kai drabužių dydis nuo 36 šoktelėjo iki 40, supratau, kad metas kažko imtis

Prie baltymingų superproduktų galima priskirti ir rauginto pieno gaminius — jogurtą, varškę, kefyrą, net parmezaną, mat šiame sūryje yra daugiausia kalcio. Tiesa, netinka jogurtas su saldikliais, kvėpikliais ir visokiais konservantais.

Tikrame jogurte, pasak Ilkos, turi būti tik prarasti bambos riebalai ir gyvųjų bakterijų.

Geriausias — graikiškas, dar vadinamas koštu. Jis yra tirštesnis ir dėl to maistingesnis. Varškė naudinga dėl didelio baltymų kiekio, kefyras — dėl skirtingų probiotikų gausos.

Populiariausi termogeniniai riebalų degintojai „10“, norintiems numesti svorio

Virė virė košę Kalbėdami apie angliavandenius, dviračio neišrasime. Jų suvartoti reikia daugiausia, nes tai — svarbiausias organizmo energijos šaltinis.

grūdo rojaus riebalų degintojas

Pasak I. Adams, angliavandeniai turi sudaryti iki 45 proc. Ne naujiena ir tai, kad kur kas sveikesni mums yra sudėtiniai, o ne paprastieji dar vadinami greitaisiais angliavandeniai, tad vietoj rafinuotų miltų ir cukraus gaminių reikėtų rinktis neapdorotus grūdus ir įvairias sėklas. Taigi iš pirmo žvilgsnio banalus maistas kruopų košė drąsiai gali pretenduoti į supermaisto karaliaus titulą.

Iš pirmaujančiųjų pozicijos nesitraukia bolivinės balandos grūdo rojaus riebalų degintojas mat jose yra net devynių rūšių aminorūgščių, daug geležies, skaidulų, stresą mažinančio magnio, smegenų ir raumenų ląstelių apytaką gerinančio riboflavino, audinius greičiau atsinaujinti skatinančio lizino ir kitokių gėrybių. Panašių dalykų, tik gal kiek mažiau, yra grikiuose. Skaidulomis visus pranoksta avižos, o mėgstantieji ryžius turėtų rinktis ruduosius arba juoduosius.

Ispaninių šalavijų sėklos laikomos bemaž stebuklingomis, bet jos gana brangios. Vietoj jų galima vartoti linų sėmenis. Nuotaiką padeda pakelti moliūgų sėklos — mat iš jose esančio L-triptofano organizmas gamina laimės hormoną serotoniną. Iš ankštinių augalų labiausiai rekomenduojami lęšiai juose daug geležies, folio rūgštiesgrūdo rojaus riebalų degintojas, žalieji žirneliai, juodosios pupelės, o jei tokių neturite, tiks ir paprastos daržinės.

Asmeninio albumo nuotr. Gardinti grūdo rojaus riebalų degintojas geriausia uogomis. Dauguma jų turi grūdo rojaus riebalų degintojas kas daugiau antioksidantų nei vaisiai ir daržovės. Itin vertinami egzotiški kininių ožerškių vaisiai, bet nedaug jiems nusileidžia ir mūsų miškuose bei daržuose augančios uogos — nuo uždegimo gydančios spanguolės, avietės juose esantys ketonai žinomi kaip veiksmingi riebalų degintojaigervuogės, braškės, ypač — mėlynės.

KAIP NUMESTI SVORIO

Pastarąsias I. Adams vadina tikromis superžvaigždėmis, mat jos gerina regėjimą, atmintį, lėtina senėjimą ir mažina širdies priepuolių riziką. Tarp supervaisių — taip pat daug gėrybių iš mūsų sodų.