3 populiariausi svorio metimo patarimai, Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio | ekolje.lt


Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.

1. Sumažinti Cukrų bei Krakmolo kieki

Padailinti kūno linijas padės 30 paprastų patarimų. Rašyti viską, ką suvalgote.

Taigi tai iš tikrųjų veikia, nes pamatoma, kiek daug suvalgoma beverčio maisto. Valgyti 5—6 riebus vaikinas dega per dieną. Todėl naudinga valgyti dažniau, bet po mažiau. Susirasti bendramintį.

lieknas celiulitas

Dviese mesti svorį lengviau, nes geras pavyzdys užkrečia. Be to, atsiranda konkurencija — kas sėkmingiau atsikratys nereikalingų kilogramų. Tokį pat tikslą turintis žmogus galės pasidalyti naudinga informacija ir patarimais. Susiję straipsniai Kaip maitintis, norint numesti nereikalingus kilogramus   30 4.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Pamėgti mėlyną spalvą. Ar pastebėjote, kad maitinimo įstaigos retai interjerą puošia mėlyna spalva? Ši spalva malšina alkį, todėl metant svorį rekomenduojama valgyti iš mėlynos spalvos lėkščių, stalą dengti mėlyna staltiese ir pan.

svorio netekimo bandymas qld

Tačiau raudonos, geltonos ir oranžinės spalvų valgomajame reikėtų vengti, nes jos žadina apetitą. Rinktis mažas lėkštes.

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus yra vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug.

Kuo didesnė lėkštė, tuo daugiau maisto norisi į ją prisikrauti. Kuo daugiau maisto žmogus mato, tuo daugiau jo suvalgo, net jeigu nėra alkanas. Todėl naudinga rinktis mažesnes lėkštes. Pasikabinti veidrodį. Toje vietoje, kur paprastai valgote, rekomenduojama pasikabinti veidrodį.

  • Peržiūrų skaičius: Ar jūs esate suinteresuoti numesti svorio?
  • Greito svorio metimo patarimai - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - ekolje.lt
  • 6 blogiausi svorio metimo patarimai - DELFI FIT
  • Žukauskaitės nuotr.
  • 30 patarimų, kaip numesti svorio - DELFI Gyvenimas

Tyrimai rodo, kad tai padeda suvartoti trečdaliu mažiau maisto. Taip yra dėl to, kad matydamas save valgantį žmogus jaučiasi nejaukiai, ypač jeigu maistu mėgaujasi pernelyg godžiai. Dažniau valgyti namie. Viešojo maitinimo įstaigose neretai gaminami riebūs patiekalai, o porcijos per didelės. Be to, neįmanoma žinoti, kiek tiksliai kalorijų juose yra.

Nuorodos kopijavimas

Atsigerti vandens. Išalkus visų pirma 3 populiariausi svorio metimo patarimai išgerti stiklinę vandens, o ne pulti užkandžiauti. Dažnai alkio jausmas maišomas su troškuliu, todėl atsigėrus jis išnyksta.

Vartoti daugiau prieskonių.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Jie maistą pagardina dar geriau nei riebūs padažai, be to, neprideda nereikalingų kalorijų. Itin naudinga rinktis aštrius prieskonius, nes juose esančios medžiagos greitina medžiagų apykaitą.

pašalinkite riebalus iš maltos jautienos

Rinktis neriebius produktus. Tą patį derėtų padaryti su kitais produktais: grietine, sūriu ir pan. Didelio skonio skirtumo nepajusite ir greitai įprasite prie naujų produktų, o kalorijų suvartosite gerokai mažiau.

Patikimiausia svorį mesti pamažu, kontroliuojant dielotogui. Bendrų patarimų, kaip sulieknėti, galima pasiskaityti internete. O lieknėjimo, prižiūrint dietologui, esmė ta, kad vienodų mitybos planų nebus — kiekvienam vis kitoks.

Pasak Škotijos mokslininkų, prieš pietus arba vakarienę naudinga pasivaikščioti. Tai ne tik padeda sudeginti kalorijas, bet ir malšina alkį. Neužsiimti papildoma veikla.

Tačiau dauguma jų privers tave badauti, o rezultatai bus menki arba išvis nepastebimi!

Valgant nereikėtų žiūrėti televizoriaus, skaityti laikraščio ar kalbėti telefonu. Užsiimant kokia nors papildoma veikla, dėmesys nukreipiamas į ją ir žmogus nesuvokia, kiek maisto suvalgo. Todėl lėčiau pasisotinama ir suvartojama daugiau kalorijų.

Sekite mus:

Uostyti maistą. JAV mokslininkai pataria išalkus pauostyti bananų, obuolių arba pipirmėčių. Anot jų, šie kvapai malšina alkį.

yra LIV 52 tinkamas svorio metimui

Kuo daugiau judėti. Taip sudeginama daugiau kalorijų. Užuot kilus liftu, reikėtų lipti laiptais.

ar galima numesti svorio sergant gripu?

Jeigu turite laiko, netolimą atstumą galite įveikti pėsčiomis, o ne važiuodami automobiliu arba viešuoju transportu. Rinktis sveikus užkandžius. Dauguma bandydami sulieknėti stengiasi atsisakyti užkandžių. Taip elgtis nederėtų. Juos galima pakeisti sveikesniais produktais, pavyzdžiui, džiovintais vaisiais arba riešutais. Tačiau pastaruosius reikėtų vartoti saikingai, nes yra kaloringi. Reguliariai svertis. Patariama svertis kartą per savaitę. Matant gerus rezultatus, didėja motyvacija stengtis toliau.

Jeigu svarstyklių rodyklė rodys ne tai, ko tikėjotės, tai paskatins dar labiau susiimti.