1 mėnesio amžiaus numesti svorio


Metant svorį po gimdymo moterys prisimena keletą mitų.

Klientų pasiekimai

Ar jie teisingi? Tai ne visada tiesa. Pastebėta, kad jaunos mamos priauga mažiau svorio nei vyresnio amžiaus nėščiosios ir daug lengviau svorį numeta.

svorio metimo eilėraščiai

Iš tikrųjų pirmaisiais trimis nėštumo mėnesiais kalorijų per dieną reikėtų suvartoti tiek, kiek ir anksčiau. Tik nuo ketvirto nėštumo mėnesio reikėtų per dieną suvartoti kcal daugiau nei įprasta. Jei jauna sveika vidutinio kūno sudėjimo moteris per dieną turi suvartoti kcal, tai nuo 4 nėštumo mėnesio ji turi su maistu gauti kcal.

Papildomos kcal nėra daug, tai dvi porcijos ledų ar porcija blynų, tad nereikia įsivaizduoti, kad maisto kiekis padvigubėja.

Lukas, 24 m., JAV

Geriau laikytis kitos taisyklės — pastojus valgyti vertingesnį maistą turintį ne daugiau kalorijų, o daugiau vitaminų, baltymų. Ne visada svorio augimas ir suvartotos kalorijos turi ryšį. Kartais svoris didėja, nes organizme kaupiasi skysčiai.

3 kūno riebalų nuostoliai yra geri

Todėl taip svarbu pedantiškai svertis. Jei per savaitę svoris paauga daugiau nei g, galbūt organizme kaupiasi skysčiai. Per patį gimdymą moteris netenka tik kg svorio.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Šį svorį sudaro: Vaikelio svoris — 3,5 kg Placentos ir virkštelės svoris — ,2 kg Vaisiaus vandenų svoris — 0,5 kg. Ankstyvasis pogimdyminis laikotarpis trunka apie 12 parų.

Kaip numesti svorio?

Jo metu moterys netenka apie 7 kilogramus svorio. Jeigu po šio periodo buvęs svoris neatsistato, mamytės gali pradėti aktyviai sportuoti, ir tik nuo jų priklauso, kokios nori būti ateityje.

natūralūs svorio metimo gėrimai

Visiškai normalus svoris tampa tik baigus maitinti. Juk žindanti mama daugiau valgo, išgeria daugiau skysčių, padidėja jos krūtys sveria ir besigaminantis pienas.

Marija, 28 metai

Jei priaugote tik kg, praėjus dviems mėnesiams po gimdymo turėtumėte sverti lygiai tiek, kiek ir pastodama. Daugybė mums žinomų dietų — baltymų dieta, dieta, atsisakant angliavandenių, skysčius varanti dieta, kopūstų sriubos dieta ir t. Valgykite kaip kūdikis. Gydytojai pataria prisiderinti prie kūdikio valgymo ritmo — valgyti kas 3 1 mėnesio amžiaus numesti svorio, bet po nedaug. Valgyti turėtume 6 kartus per dieną.

Galiausiai ji atrado mitybos būdą, kurio pagalba per mėnesį kardinaliai pasikeitė.

Tobulas užkandis gali būti obuolys, bananas, jogurto indelis, javinukas, varškės indelis. Valgymas kartą per dieną — tai ne lieknėjimas, o savanoriškas tukinimasis. Organizmas galvoja — jei negavau valgyti ryte ir per pietus, matyt, negausiu ir vakare, todėl reikia kaupti atsargas.

Nemeskite svorio staigiai. Suprantamas moterų noras po gimdymo jau po savaitės užsimauti anksčiau nešiotus džinsus.

Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.

Tačiau nėra didesnės lieknėjimo klaidos, kaip staigus svorio metimas. Tarkime, moteris užsibrėžia per savaitę numesti 1 kg. Vadinasi, ji turi atsikratyti kcal 1 kg riebalų ir yra kcal.

Ką daryti, jei reikia greitai numesti svorio?

Per dieną ši moteris turėtų sudaryti net kcal deficitą. Tai labai griežtas ir alinantis lieknėjimo planas, kuris sekins organizmą. Tačiau jokios žalos organizmui nepadarysite, jei, pagal dietologų patarimus, per savaitę užsibrėšite numesti g.

Tada per 7 dienas Jums reikės netekti kcal, o per dieną — vos kcal. Tai tikrai įmanoma ir nesunku, nes kcal yra gerokai mažiau, nei mažulytis sūrio gabalėlis.

nustoti slaugyti ir mesti svorį